Tervehdys arvoisan blogini alhaiset lukijat!

Olen palannut retkiltäni ja vuoden 2017 Juhannus on taas tältä vuodelta juhlittu.. miettimään toki saa että vieläkö ensi vuonnakin juhlimme tämän saman vuoden juhannusta? Katsokaamme sitä sitten.

Juhannuksen paukku oli se että kaiken muun juomistoiminnan ohessa kulautin kurkkuuni 3kpl 3,5% Lahden Sinistä olutta ja 4kpl ykkösolutta(Lapin kultaa). Näiden säädyttömien tekojen vuoksi en menettänyt muistiani koko iltana vaan jaksoin aamusta iltaan muistaa kaiken. Hämmentävä kokemus, kerrassaan..Tokihan loppuilta sittenkin kieppui hämmentävässä rytmissä enkä ehkä aivan tarkoin voi jokaista tointani saati sanaani muistaa mutta muuten hyvä. Krapula oli olematon ja kaikki hyvin. Juttelin ihmisten kanssa ja tapasin joka maailman kauneimman oikeustieteilijän.. valitettavan hatarasti muistan sanani hänelle tai hänen sanansa minulle. Kuitenkaan suuri rakkaus ei syttynyt eikä edes pieni romanssi. Ensi kerralla on korvattava myös nuo 3,5% juomat ykkösillä..

Muikkukeitto jäähtyy lautasellani.

Olen tässä viime päivinä toimittanut myös kaikenlaisia riettaita mielihalujani ja toimia joiden tähden olen nyt valmis luopumaan naissukukunnan ahdistelusta. Tästä lähtien olen miehekäs munkki enkä himokkaine silmineni luo katseen puolikastakaan naissukukuntaan. Luen vain Yashar Kemalia ja tyydytän itseäni villeillä seikkailufantasioilla. Ararat vuorella kiipeilen ja metsästän peuroja ja kauniita lintuja, syön jäniksiä ja vaanin viattomia uhrejani! Olenhan ROSVO! HAA!

Viikon kuluttua eräs rosvo hyökkää linnoitusleiriini.. ystävystymme ja mekastamme pian yhdessä iloisia juomia nauttien! Tuon rosvon nimi oli WOTZOBÖK!