Viime yönä minä katsoin tv:tä melko pitkään kun ajattelin ettei uni kuitenkaan tule kahden ryypiskelypäivän jälkeen.

Tuli pitkästä aikaa hiukan liskojenyö-efektiä. En muistan muita kuin sen kun minä sain sähköiskua. Minun piti kai jostain syystä kytkeä tai irroittaa jotain sähkövehjettä ja siinäkös tukka nousi ja säkenöi. Kaiken lisäksi ei se homma luonnistunut ja jouduin tekemään sen monta kertaa. Se ei ollut mikään normaali valojen sammutus vaan minulla oli jotain painostusta ja pakkoa takanani ja mielessä varsin tarkka mielikuva siitä että kohta rätisee sähkökurrentit. Jotain muutakin liskomaista oli. Sitten oli jo mukavampi uni joka oli jossain määrin hassukin ja jossa  kerroin joillekin tyypeille että näin unta siitä kuinka sain sähköiskuja. Sähköuni tapahtui siis yöllä, ja tämä toinen uni tuossa aamun mittaan.

Sain lahjaksi myös videokameran jossa oli outo tv-hökötys mukana josta voi katsoa tietoa kamerasta. Sihen oli tallennettuna jotain 10-20 leffaakin. JA MITÄ LEFFOJA! Aivan mahtavia leffoja. Pläräilin mukana tullutta vihkosta ja kuola vain valui leffojen edessä. Ei semmoisia leffoja oikeasti ole olemassa. Westerniä ainakin oli(parhaimman italowesternin tyylistä) ja kai jotain muutakin.

Kävin myös kalassa. Siellä taisi jopa hukkunut ruumis kellua. Sitä en muista tuliko kalaa. Ei kai sitä ihan aina.

Nyt olen unelias enkä tohdi pelata vielä pokeria. Huomenna vasta.