Aiemmin olen sietänyt kommenttinatseja(esim. Los ja nyttemmin Wotzöbeck). Olen vain yrittänyt olla kommentoimatta heidän blogejaan. Silti on välillä lipsunut tiukkaakin tiukempi otteeni. Olen ajatellut että olkoot mitä ovat. Jos tekee mieli valvoa bloginsa kommenttivirtaa niin sitä vaan.. niinhän? 

NO EI!  Poliisivaltio on saavuttanut riippumattomat blogitkin. Yksi vapauden viimeisistä kehdoista menetetty ainiaaksi. 

Tajusin että kommenttinatsismi näivettää koko blogikulttuurin. Sitä voi itse kukin miettiä itsessään. Esimerkiksi se hetki kun huomaa olevan 2 kommenttia lukemassaan blogissa.. painaa nappia, eikä näy yhtään kommenttia. Sitten sitä lannistuu ja ajattelee mitä mieltä? mitä mieltä on missään.. missään et ole turvassa ja saa olla rauhassa itsesi ja vapaa.. saati että jaksaisi itse kommentoida muuta kuin korkeintaan turhautuneen älähdyksen kommenttien näkymättömyydestä.

Luonnollinen siirtymä olisi itsekin ryhtyä kommenttinatsiksi ja deletöidä jokaisen toisen kommenttinatsin kommentit blogistani mutta minä olen rauhan ja ymmärtämyksen miehiä(vaikka en kommenttinatsismia ymmärräkään). Joten taidan vain  siirtää blogini taas vanhanaikaiseen muotoon Wordiini ja nimetä tämän päiväkirjakseni. 

Hyvästi.

T: Varkauden erakko

 

ps. luonnollinen siirtymä on varmaan poistua myös mesestä. ja chatista. ja puhelinyhteydestä. en minä jaksa teidän kommenttejanne. 

pps. Tätä blogia, sekä esitettyjä mielipiteitä, voi VIELÄ kommentoida vapaasti.