Noh kyllähän mie vielä yhden saan väsyneistä aivoistani irti

, tarvitsen teeman,

hetki, pistelen hyvää musiikkia soimaa, al stewart laulaa kissan vuodesta.

tekisi omalla tavallaan mieli,m mennä

tuonne oven taakse, missä ovat muut - niinkuin ihmiset  - psykofyysiset kokonaisuudet jotka ovat kuin minä, vaikka ovat eri

mennä sinne ja jutella

"Hei minä olen Jukka ole ystäväni. Ratkotaan elämän koodi. Blogissani lukee että se on tunne. Minulla on nyt se, tunne että sinun kanssa on hyvä olla, ystävä."

Mieluusi naisystävä. Joku jonka kanssa olla, olla hyvin, tunne

Itketään jap uhutaan Jackista,m

Jack oli juoppo, ruma paha ilkeä mulkvisti törkimys törkyturpa paskanaama

Jack,

mutta se oli vain tuskaa maailman keskellä

sitten me itketään , nähdään se tuska jonka kanssa jack paini ja joi, loi tarinoita ja yritti purkaa,

miksei kukaan ollut siellä jackin kanssa itkemässä,
"I know yer pain, we are the same, my friend, lets cry, with me, with you, together, tears will set us free, drink some more beer, cry, cry, cry the pain out, ease the pressure, the pain, cry, cry,  my friend, jack, lets be together, and cry."

itkettää.

Olen väsynyt, humalainen

mutta jack

ehkä nimeän tämän uudestaan.

Oodi Jackille,

uudestyaan

Oodi Jackin ky.. ei kyyneleitä, dorkaa

Oodi Jackin yksinäisyydelle

yhä dorkaa

Oodi jackin juomahalulle.

Dorkinta dorkaa, eli toimii.

ei

Oodi Jackille

uusi tarina vielä

Jukan rakkaus- ja ymmärrysoodi kauan sitten kuolleelle miehelle.

 

Hei. Hei.