Terve! 

Pitkästä aikaa Flash Jormas otti vallan ja syöksi minut suinpäin rappion syövereihin kokonaiseksi vuorokaudeksi! 

Lauantaina menin Joensuuhun ja elokuvan alkuun mennessä olin juonut jo neljä lonkeroa. Pienesti pissatti sitten elokuvassa. Elokuva Trainspotting 2 oli melko hyvä. Kannattaa ehkä olla se leffan ensimmäinen osa muistissa kuitenkin. Lähinnähän tuo oli vain muistelua. Vanhoille faneille..

Leffan jälkeen join vielä kaksi lonkeroa. Sitten loppui juomat. 

Sitten menin baariin yhdelle. 

Sitten kävelimme Suomen suurimpaan discoon jossa myöskin join yhden. Vai kaksi? Nyt alkoi jo humala nousemaan.. On kyllä mennyt viinapää huonoksi kun kahdeksasta juomasta tönttöröö. Ja tosiaan neljästä-kymmeneen välillä join nuo juomat. :) Välillä 2h tauonkin pitäen. 

Discosta haaraannuimme kahtia ja erään toisen miekkosen kanssa vaelsimme kaljakuppilaan. Sen jälkeen muistini hataroitui kun joidenkin tyttöjen kanssa puhuin. Varmaan ahdistelinkin heitä. Kuitenkin päädyin osan heistä kanssaan erääseen kuppilaan josta aiemmin seurueestamme haarautunut yksikkö pelasti minut uuteen kuppilaan! Minä olin jo ihan valmista kauraa sänkyyn menemään mutta ei, vielä piti jonkin pyhän hengen voimalla päästä baariin sisäänkin. Siellä sitten loppuillan vietimme enkä muista mitään mainitsemisen arvoista tapahtuneen. Toki tapahtumia on voinut olla. Vähän tanssin ja istuin ja juttelin kavereiden kanssa. Sellaista perustylsää. Olin todella todella väsynyt.

Kuten olin vielä eilenkin kun en oikein saanut unta yöllä.

Kävin vähän retkilläkin kunnes päädyin sitten kaverin toiseen asuntoon jossa hiukan yritin torkkua unta kuitenkaan saamatta. Iltapäivällä sitten ajelin kämpilleni. Su-ma yön nukuin nyt melko hyvin. Nyt kyllä unettaa. Aloitan tuon Dostojevskin kirjan ja ehkä otan torkut sitten. Otankin. 

 

Raskastahan se on mutta olihan se taas kyllä vaihtelun merkeissä mukava tuijottaa hulluuden syövereihin. Yhden yön silloin tällöin voi uhrata pienelle seikkailullisuudelle vaikka se jälkikäteen hiukan väsyneeksi saakin. 

Harmillisesti se muisti käyttäytyy kun en minä muista sitä baarista toiseen etenemistä. Että kenen kanssa minä menin? Kai ne oli ne tytöt? Kuka muukaan? Harmittaa muistissa sekin koska se yksi tytöistä oli todella mukava.. jutteli kanssani asioista. Mistä asioista? Sitä en tiedä. En minä muista faktoja ja tilastoja. Muistan vain tunteita ja mielikuvia. Ihmiset punnitaan niin, ettäs tiedätte, te jotka valitatte muistamattomuudestani..Eipä sillä. Enhän minä niistäkään tytöistä näin jälkikäten yhtäkään muistaisi. Paitsi sen yhden. Jos tulisi vastaan ja löisi käsilaukulla naamaan. :) 

 

Nyt kirja, torkut ja kohti tulevaa.