Minä olen olosuhteiden uhri. Olen silti päättänyt hyväksyä muutoksen ja muuttua itsekin. Eli nykyään ei oikein fullring-pelejä ole tarjolla texussa, joten ajattelin että lienee aika siirtyä shorttiin. Pari vuotta myöhässä mutta minkäs teet. NL100 tasolta jos aloittelisi. Uskoisin että joten kuten pärjään. Hitottaa vain se kun varianssi väistämättä tulee nousemaan. Tämän vuoden aikana päästä yksi taso ylemmäs ja ensi vuonna kokeilla josko minusta on mihinkään. Tämä on suunnitelmani. Toteutuksen edessä seisoo vain ylimaallinen laiskuuteni.

Lisäksi olen meinannut päättää aloittaa opiskelut taas. Vuoden tavoite on kirjoittaa ne(siis lukuvuoden) pari sosiologian esseetä ja tutkiskella hiukan filosooffisia propleemija..

Pyöränpumppu on rikki. Yhdyssana ei sentään. En pääse etsimään vadelmapaikkoja. Lähden kunhan saan auton käyttööni taas.

Tänään pitäisi pestä matto. Pistin sen jo likoamaan mäntysuopaliuokseen. Pesen sen kun aika o nkypsä.. Mahdollisesti unohdan ja muistan parin päivän päästä. Onpahan hyvin lionnut.

Hiukan olen lueskellutkin. Kahteen päivään yhden Päätalon mm. Vahvasti näyttää sillä että saan luettua koko Päätalon tuotannon ennen kuin täytän 30v. Lisäksi lainasin kirjan (lähinnä)filosofisesta hermeneutiikasta. Schlheiermacher ainakin oli tylsä kuin mikä. Itse odotankin lähinnä Heidegger-osiota.

SEMMOTTI!