Ei pokeri ole kulkenut aivan kuten tahdoin. Eilen aika nollapäivä ja tänäänkin vain vähän tappiota. Odottelin tuossa pyykin peseytyvän koneessa ja kiukustuin. Astuin vielä kerran kiukkuisena koneelle. Pelko oli että tulee parisataa takkiin ja suuttumus. Onneksi onnetar oli suotuisa ja voitinkin puuttuvan 200$ ja nyt on viikko +500$. Boozecountry here I come !

Minulla oli KsJs(kumpikin pataa) ja Vihulla AhQh. Löin 6d UTG+1, yksi maksoi ja Vihu löi 12d SB:lta. Helppo maksu miniraiseen. Flop Q108, kaksi pataa. Minulla päistä avoin suoran veto sekä värinveto. Vihu checkkaa, minä raisean, välimaksaja foldaa ja Vihu torppaa All In. Helppo maksu minulla. Turnilta heti 9s. Väri sekä suora täyteen. Olen voittanut! Potti n. 440$.

Jos en olisi osunut suoraani, väriini tai kurkooni olisin nyt 440$ köyhempi. Pienet ovat marginaalit mutta noista marginaaleista voi elääkin. Ja noilla marginaaleilla voi ostaa kaljaa! Minun voittotodennäköisyys oli n. 60% flopilla. Vihun se 40%.

Pitänee se kyllä huomenna silti vielä pelata. Jos pahasti häviän niin mietin uudestaan juomistani mutta alle satasen tappioilla ei tunnu missään. 

Täältä tähän. Nyt on hyvä olla voittoisan session jälkeen.