Join viinaa. Muisti taisi mennä siinä kun tiputin toisen 8% lattialle ja se räjähti tähtitaivaaksi kaverin lattialle. Sitten..

Hortoilen pihalla.

Kutsun saan pubiin. Menen pubiin ja siellä nurkassa on kavereita. Ihmettelen missä olen ollut kaikki nämä ajat? Sitten he menevät ja minä kin kai menen. Mutta en minä kehtaa baariin mennä kun olen ihan humalassa.

Olen pihalla ja siellä on joku linja-auto keikkabussi ehkä, yritän päästä mukaan mutta minulla on onnea enkä pääse messiin. Hengailen tietäväisenä ihmisten seurassa ja ne kääntävät minulle selkänsä. Voi ihmisparka olet niin yksin! On talvi ja taivaalta tippuu lunta.

Sitten saan kai puhelun tai törmään kaveriini joka kutsuu diskoteekkiin. Menen sinne ja pääsen sisään. Maailma on ihmeellinen paikka.

Sitten olen diskossa enkä ymmärrä mitään. Kaveri puhuu thai-tyttöjen kanssa. Siellä on joku tyttö joka on mukava. Pääni pyörii.

Olen pihalla, baarin edessä. Muistan nähneeni pyöräni jossain. Muisti meni taas! Perkele! 

Herään aamuseitsemältä sängystäni pahoinvoivana. En tajua mistään mitään. Saan idean että tapaani tytön täytyi olla twiggy! Olen aivan hullu. Syön makaronilaatikkoa kuin hullu. Lähes kokonaan. Vatsani paisuu valaan mahan kokoiseksi pallukaksi. Sitten nukahdan.

Herään myöhemmin ehkä kymmenen maissa. On krapula. Miksi oi miksi minä join? 

Summaan nyt illan: En muista mitään.