Infernaalinen vitutus ei anna minun nukahtaa. 
Valvon ja mietin ja pohdin. 
Missä helvetissä on lompakkoni ja miten tässä näin kävi.

Eilen joimme ja muistan kun pistin lompakon kirjojen päälle. Kännilompakko oli taskussa ja siinä ajokortti ja 20e. Riittää pienelle keikalle baariin. Aamulla heräsin eikä Oikeaa lompakkoa löydy mistään. Oliko se baarissa mukana? En muista, en todellakaan muista. Olen etsinyt paljon sitä täältä kämpästä. Jopa jääkaappipakastimen revin seinästä irti kolostaan ja kurkistan sen taakse. Ei mitään.
Opiskelijakorttikin siellä. Ellei sitä löydy niin mitä hittoa? 
Huomenna pitää vielä etsiä selvinpäin(En ole nyt juonut paljoa, Los hitusen enempi). Jos ei huomenna löydy niin on kai soittetava Osuuspankkiin. Kysyn onko visaa/tiliä höylätty. Jos ei ole niin en kuoleta vielä korttia. Uudet salatunnukset on kysyttävä nettipankkiin kyllä. 

Mutta miten helkutassa olen voinut piilottaa sen lompakon niin pirun hyvin etten millään löydä nyt. Jotain mätää tässä nyt täytyy olla. Kävikö täällä yöllä salaperäinen rosvo vai mitä ihmettä. Miksei se varastanut kannettavaani ? 

Olen ahdistunut ja masentunut. Tämä on inhimillistä. KYllä se tästä vielä paranee. Tiedän minä sen. Äsken sentään voitin pitkävedosta 30e kun Kärpät kaatoi Pelicansin. Harmi vaan etten voi nostaa 30 euroani käteiseksi kun pankkikortti on ties missä. Helvata! 

Pahinta tässä on että joutuu jostain rahaa lainaamaan. Lossilla sitä ei ole.
Perkeleen nettitunnukset. Noh, jos se vielä aamulla löytyisi. Pitääpä vielä katsoa jääkaappipakastimen ALLE! 

Epätoivoisena ryömin..