Kirjapäivitys lähinnä. En kyllä muista mitä viimeksi olen päivittänyt mutta pistänpä nämä mitä muistan. Viikolla 13 Paavo Rintalan Lakko ja viikolla 14 Kalimantan. Lukeminen ollut hiukan huonoa nyt kun oli reissu sekä viime viikon väsynyt krapulalöhöilyviikko. Tällä viikolla parempi tahti. Ehkä saisin pokeritkin aloitettua. Taas lähes 20 päivää ilman. Ei tästä tule hevon persettäkään näin. Rahat vain vähenevät.

Avernuminkin aloittanen tänä iltana taas ellen eksy Wesnothin lumoihin.

Päiväksi lähden Savonlinnaan ja ilta voi mennä rantasaunaa lämmittäessä. Oikeastaan rantasaunan pitäisi jo olla tulilla mutta ei siitä taida mitään tulla koska on tuo kaupunkireissu edessä. Käyn ostamassa itselleni halvimman mahdollisen verkkatakin/puvun. Tokmanniin on kova luotto. 10e olen valmis maksamaan takista. 15-20e koko puvusta. Toivotaan parasta.

On ollut hiukan nuutunut olo. Meni viime viikko huonosti nukkuen. Siksi ei ole voinut tehdä mitään. Nyt on hyvä kun uni taas maittaa. Näin unta että että olin öljytankkerissa tai vastaavassa tuossa lähijärvellä. Yritimme päästä sieltä pois mutta kapteeni ei osannut ohjata laivaansa kunnolla. Sitten heräsin.

 

Kenties pieni jorina espanjasta.

Kävin tapaksilla ja kaljoilla. Sitten kävin Alhambran ilmaisosissa sekä näin Sierra Nevadan. Vuorelle ei sitten jaksettu kun aamut olivat raskaita. Kaupasta ostin vodkaa ja joinkin sitä. Näin muutamia suomalaisia ja muutamia tsekkejä. Lisäksi näin paikallisia mutta en minä heitä tuntenut. Yksi italialainen oli kattoterassilla aamupalalla aamupalanaan kahvi ja jointti. Sitten ne pelasi shakkia. Minä kävelin kaupungilla enkä edes eksynyt kun olin yksin. Oppaan kanssa aina eksyi kun vain hölmötti menemään perässä. Kapeat oli kadut siellä. Kaipa ettei kaupunki kuumene kesällä liikaa. Nyt siellä oli viileähköä, varsinkin sisätiloissa. Koiriakin oli paljon. Ja olut oli halpaa. 3 euroa sixpack. Niitä pystyi vain juoda jos tahtoi. En minä paljoa juonut. Koko reissulla meniköhän edes korillista olutta ja muutama vodkapaukku. Eli ei paljoa. Reissun jälkeen meni yhtä paljon tai enemmänkin kahteen päivään. Menen syömään.