Ei ole krapulaa. Miksikö ei ole? Koska.. taidan olla humalassa vielä. Nyt on sunnuntai ja kello on yksitoista.

Eilen baarissa joku ukko puhui Jumalasta.
Luulin joutuvani vietnamilaisen naisen kanssa naimisiin ja siksi pelkäsin heitä.
Menin ulos ja istuin punkkareiden kaa R-kioskin nurkalla. He polttivat pilveä. Minä en , hyi hyi.
Sitten yksi nätti tyttö makasi kadulla pojan kanssa ja minä katselin harmitellen ja miettien miksi minä en ollut se poika.?
Yksi nätti tyttö oli mutta minä olin hiukan hölmö ja myönsin olevani aivan perseet.
Toisen baarin poke sanoi että minun housuillani pääsee vain pubiin, ei diskopuolelle. Woot?! 5-6v olen noissa housuissa käynyt baarissa. Olin epäuskoinen, mutta menin toiseen baariin.

Hups. Olen aika tööt kyllä nyt.

Tulin sitten yhden puolitutun tutun kyydillä tänne. Ajettiin autolla bussipysäkille jossa tyttö ootteli kyytiä tänne päin missä minäkin asun.. se puolituttuni kysyi onko rahaa ja sitten kaasutettiin pois ja tyttö jäi pysäkille. Olin vain että WOOT!? Se tyttö ois tullut miun kaa takapenkille. hihihii.
Nyt ei tullut.

Toisella pysäkillä oli mainosnukke/pumpattava barbara tms jolla oli lappu :"Liperiin.". Sitäkään ei otettu kyytiin. Mut ne pojat kuulemma oli pois lähtiessä meinanneet kaapata sen nukkenaisen, mut se oli kuulemma hajonnut.
Minkäs teet.
Oon ihan pönttö seis.