Aattelin että nyt olisi hyvä hetki avautua hiukan naisasioistani. Olen pitänyt asiani jo sen verta kauan omana tietonani ja silleen, no jaa joo niin, nyt ajattelin että jospa minä hiukan avautuisinkin jo.

No naiset, ne naiset.. naisrintamalla ei ole tapahtunut yhtään mitään aikoihin.

Sen sijaan pokeria olen tässä kotipuolessa pelaillut ja menee ihan päin vittuja. Olisikohan jo 4-5 ison monttu ikinä. 1200$ jo lienee. Ainakin lähes. Huomenna kyllä alkaa jo harmittamaan jos en voita edes muutamaa satasta. Minulle ei nyt oikein enää tule edes sellaista kunnon ärsytys-kiukkua päälle. Hetken aikaa olen vittuuntunut(luonnollisesti), mutta melko pian rauhotun ja ymmärrän että parin kuukauden päästä olen taas reilusti voittanut. Tämä on vain tätä aaltoliikettä.

Aivan kuin todellakin kokisin aaltoliikettä. Pyörrynköhän kohta?
Söin kolme ruisleipää ja kolme äidin tekemää viineriä. Voi saakeli miten mahani paisuu kuin pullataikina. Siihen meni sekin kesäkunto. Siis siihen toukokuun alun nilkkatapaturmaan.

Nyt kohti uutta seikkailua. Sen nimi on vaikka Suuri Chatseikkailu.