siis la-yö? la-su yö
Heräsin ja oli pimeää ja luulin että on su-ilta. Onkin aamuyö. Kello on 05:24 AM.

Olin eilen humalassa.
Katsoin kaverin luona Simpsonit. Monelta se loppui? kuuden maissa? Sillä sen jälkeen en muista mitään
Heräsin sängystäni. Silmäkulma on ruvella / rupinen. Olen kaatunut.

En ole käynyt baarissa.
Pe-iltana laitoin lompakkoon 15e että baariin sisäänpääsy ja kaljaa. 10e on vielä jäljellä. Hienoa hyvä miekkosein.

Los oli ivannut minua blogissaan. Ja itse asetin aseet hänen käteensä. Joku voi hänen juttujensa perusteella epäillä että olen alkoholin vaikutuksen alaisena ollut viime päivinä. Sehän on pelkkä valhe. Olen mies johon ei alkoholi vaikuta.
Luulin että riittäisi ensi viikonlopuksikin kun ostan perjantaina 7dl Tasavaltapullon sekä 24 olutta.
Ei riittänyt.
Ei alkuunkaan.

Nyt on hiljaista.-
Kerrassaan.

Voisin tietty kertoa mitä eilen tai toissapäivänä tapahtui kun olin humalassa.
No a. en käynyt baarissa.
b. En muista mitään.

Jes Söör, hienoja iltoja. Ehkä elämäni parhaita.