Pokeria olen ihan hyvin nyt pelaillut.

Ei vaan millään oikene nousukiitoon pelit. Ärsyttävää biittiä tulee. Sangen ärsyttävää..

Liian paljon riveröity minua näinä päivinä. Vaikea pelata. Kuitenkin olen saanut tunteja sisään kuten aiemmin mainitsin, tai siis sitä tarkoitin.

Ettehän te mitään näistä asioista ymmärrä. Siksipä en tuon selkeämmin kirjoitakaan.

Se siitä. Sitten elämäni toiseen pää-asiaan.

Tänään lainasin kaksi isoa Tex Willeriä, kirjan Darwinin kirjasta sekä Yhdysvaltain historiakirjan. Oikeastaan minua kiinnostaisi vain itsenäisyystaistelu ja sisällissota mutta niihin keskittyvää kirjaa ei löytynyt paikallisesta. Luetaan sitten kerralla koko paska 600 sivuinen historia. Toki joku voisi sanoa että lukee vain ne kohdat jotka kiinnostavat.. niinhän minä luenkin PAVIAANI! 

Ja sitten kolmas pää-asia.

Reidet ovat olleet vähän tukkoisia pari päivää viime viikon rehkimisen tähden. Tänään yritän välttää liikuntaa. Kävin kyllä jo kirjastolla ja kohta aion kävellä kaupalle. Se riittäköön. 

Ihan mielenkiintoinen tunne kuitenkin kun pitkästä aikaa ovat reidet jumissa. Tuntee saavuttaneensa jotain.