Viime yönä näin unta. Kerron siitä nyt sen pienen osan minkä vielä hämärästi muistan.

Oli jonkinlainen rokkibändi lavalla soittamassa. Minä olin jostain syystä yksi bändin jäsenistä, tai ainakin muuten vain lavalla mukana soittamassa. Olin joko kitaristi tai basisti. Jonkinlainen kielisoitin sylissäni oli. Olin vähän ulapalla koko hommasta. Esitin siinä soittavani soitintani ja välillä lauloinkin mukana kuten pitää rokkibändissä tehdä. En vain osannut biisejä alkuunkaan. Hävetti vähän kun enhän minä nyt mitään kitaroita tai bassoja osaa soittaa. Rämpyttelin siinä kuitenkin ja ihan hyvin sulauduin joukkoon kun selvästikään biisin hyvyys ei ollut minun taidoistani kiinni. 

Soittimen rämpytys ei siis onnistunut mutta flirttailin ihan hurjana naisista koostuvan yleisön kanssa! Se onnistui loistavasti. Silmäpeliä sun muuta oli jokaisen eturivissä olijan kanssa. En nyt sen tarkemmin muista. 

kitara-normal.jpg

The end.

Se oli uneni. 

Kalaa tullut tosi huonosti viimeisen viikon ajan. Nyt jos ei ala lämmön nousun myötä kääntymään niin kaikki on menetetty! Ahventa on lähinnä pyydetty nyt alkukevät ja nyt veden lämmettyä toivottavasti ahven vaihtuu muikuksi ja kymmenet kilot sadoiksi. 

Näinpä.