Tervehdys! 

Olen kauhean väsynyt mies. Eilen 31.4 vappuaattona ajelin kello kahdeksan illalla Joensuuhun ja join olutta puoli yötä. Olin jo valmiiksi todella väsynyt. Nyt olen vielä väsyneempi.

Tänä aamuna sitten läksin viemään kaveriani ja hänen ystävärtään keskustaan vappua katsomaan kun mieleeni pälkähti ajella Hra Wotzobeckin pihapiirin kautta. Vähän käydä vilkaisemassa joko hän olisi palaillut kaupungin humuun. Kyllähän siellä auto seisoi parkissa. Soittelin sitten että hölö hölö täällä myö ollaan tulaanx kahville? Ei päästy. Wotzolla oli maaninen siivous käynnissä. Menimme sitten keskustaan torille kahville. Minä otin kyllä vahingossa teetä kun ruskeaa oli sekin liemi. 

Nyt olen siis ajellut kotiini.

Olen hiukan masentunut. Se johtuu väsymyksestä ja hourupäisyydestäni. Anteeksi kaikki ihanat naiset ja muutkin ihmiset joita olen väsyneenä kiusannut. En minä tahdo pahaa kellekään, antakaa anteeksi.

Minulla on pieni mielikuva että lomani taisi päättyä nyt. Nyt vain töitä ja reipasta ulkoilmaelämää. Tosin voisihan tuota yhden xbox-pelisession käydä heittämässä erään nimeltä mainitsemattoman herran luona.. ehkä hän saa siistittyä asuntonsakin. Kjäh kjäh. 

Ja sinä Lossie Albrandson! Sinä vietävä.. Tekisi mieli laittaa sinulle tekstiviesti ja kirjoittaa siihen näin "Minua hiukan masentaa ja väsyttää raskaasti. Voisitko kertoilla minulle hiukan lohdun sanoja.." Sillä se mies tietää mitä minä nyt tunnen. Se mies on tuntenut, se mies on nähnyt, elänyt ja kokenut! Moni ei yhtä paljon olekaan. Empatia on tärkeää. Mutta en minä laita tuota tekstiviestiä. Minä menen lukemaan kirjaa sänkyyni ja pian nukun kuin vauva. Pian on tulevaisuus ja minä olen pirteä!

Eläköön elämä!