Pitkästä aikaa olen saavuttanut jotain tietokonepelirintamalla. Eli läpäissyt yhden tietokonepelin. Wotzobeckin miedolla avustuksella MINÄ tein sen viime sunnuntaina eli eilen. Oli jo väsymykseen asti koluttua maita ja mantuja virtuaalimaailmassa. Eriskummallisia enkelipaholaisia ja eliittisotureita oli tiellämme yrittäen tuhota toisiaan ja meitä siinä ohessa. Kulkumme yritettiin estää! Raivasimme suuren osan esteistä tieltämme ja talsimme kohti vääjäämätöntä kohtaloamme. Sekopäinen muija avasi portaalin ja Destroyer tuli sieltä - tuo eeppinen sikaniska! Luotimme ammuimme sen pohjattomaan kitaan ja lopulta Wotzobeck hakkasi mörkkiä miekalla ja minä lussusingollani viimeisiä kutejani vetelin kohti sen persettä. KRRÖÖHH ÖRÖRGH! Sanoi sikaniska kuollessaan. Olimme pelastaneet maailmankaikkeuden! Oikeus ja kohtuus on voittanut ! Borderlands on pelattu läpi.

Kysymys kuuluu että millainen voima ja hahmo oli tuon Sikaniskan vanginnut ulottuvuussäröön vai sattuiko se vain odottamaan portaalin takana portaalin aukaisua? Minä en tiedä. Minä en kuunnellut juonta tai selityksiä. Minä ammuin ja tapoin. Se on miehen työ.

Hei hei.