Olen sangen raitis tätä nykyä.
Viikonloppuna saattanen juoda, siiderin tai kaksi, jos niin on käydäkseen.

Eilen luin Londonia.
Ja toissapäivänä.
Ja päivä sitä ennen.
Kuukauden, tai puolentoista, aikana olen nyt lukenut 8-9 Londonin romaania/novellikokoelmaa. Sangen letkeää tekstiä osasi herra kirjoittaa. Ottakaatten hänestä mallia jokainen. Itse ainakin ottaisin jos kirjallisia harrasteita harrastelisin(lukemisen lisäksi).

Eihän tässä oikein mitään ole tapahtunut sitten Ilosaarirokin. Parina iltana olen käynyt lenkillä. Eikä pokerissa tunnu millään pääsevän yli tuon 5500$ dollarin rajan Ongamella. Taas olen noussut takaisin siihen pienestä montusta. Tänään, tänään aion kerralla pompata ronskisti kohti kuuden tonnin rajaa. Tai sitten vain tipahdan, tipahdan, tipahdan.. voi ei! toivottavasti en tipahda. Jos saisi edes 1000$ tässä kuussa niin jo se olisi jotain se. Nostoja kuitenkin muistaakseni 1200$.
Kuulin huhua että kaasiskin olisi pokeria pelaillut. Ei hän tietenkään pärjännyt, mutta yritys hyvä kuusi ja puoli. "En minä mitään lue, minä opettelen pelaamalla." Tosin samahan se jos ei ole tarkoitus oikealla rahalla pelatakaan. En minä tiedä.

Meidän pihassa on laivakontti.

Vettä satoi toissayönä hurjasti. Salamoi ja paukkui.

Nyt tuli sähköpostia äidille. Selvitän mysteerin.