Olen ollut jonkinlaisessa nettisosiaalisuuspaastossa. Ei meseä, ei blogeja, ei mitään. Päivittäin olen kyllä pokeria pelannut ja lueskellut foorumeita.

Pari leffaa olen katsellut ja poljeskellut eteenpäin cross-trainerilla.

Huomenna pääsen vihdoinkin kirjastoon(Kalle Päätaloa!). Aivoni alkavat hapata kun olen yli 200 sivua lukenut englanninkielisiä filosofia tekstejä kandiseminaariani varten. Sanomattakin on selvää että itse työ ei ole edennyt riviäkään. En saa oikein otetta tuosta materiaalista. Asian kai voisi ratkaista vain käymällä työhön käsiksi. Hankalaa se kuitenkin on. Kummallakin filosofilla on periaatteessa sekä vanhempi, että uudempi, teoria koskien samaa aihetta.. enkä vielä oikein hahmota miten luon kokonaisuuden. Toiselta filosofilta pitänee ottaa pääkäsittelyyn vanhempi teoria, ja toiselta taas uudempi. Tuoreempi filosofi siis tässä uudemmassa teoriassaan korjaa vanhemman filosofin vanhassa teoriassa olevat aukot, mutta, heillä on myös nämä toisetkin teoriat.. ja kaikki nämä neljä erillistä teoriaa ovat jossain suhteessa toisiinsa. Varsinainen rubiikin kuutio perkele.

Asiaa vielä hankaloittaa kun on viitisen sivua tekstiä toisesta filosofista, enkä oikein hahmota vuosi sitten luodun tekstin rakennetta. Huomisen vielä pähkäilen hänen teorioitaan ja vanhaa tekstiäni, mutta viimeistään keskiviikkona on rohkeasti käytävä käsiksi Husserliin. Kenties vain ohitan brutaalisti Loogisten Tutkielmien aikaisen Husserlin ja siirryn suoraan Ideenin noemoihin ja muihin paremmin hänen ankaraa fenomenologiaansa tukeviin kehitelmiinsä.

Sitten on vielä että miten minä rajaan kaiken; mikä liittyy intentionaalisuuteen, ja mikä ei. Mystistä. Kryptistä.


Pokeri ei ole alkukuusta oikein sujunut. Vähän voittoa, ei mitään kummempia. Tämän kuun tavoite on pelata vielä 20h jotta saan 1000$ bonuksen. Kaksi kuukautta olen jo sitä tahkonnut. Noloa olisi jos se lipsahtaisi pois sormista. Joten ei alkoholia kunnes se saavutettu, ja kenties kandikin tehty. Kandi tod.näk nyt ehkä 75-25. Voitolla siis yhä.

Käynnistänpä mesen.

Olisin iloinen jos Jumala siunaisi minua upswingillä ja saisin +2000e kuukauden pokerissa. Sitten olisi vara juhlia vappuakin. Eikä mahdollinen kandiseminaarissa epäonnistuminen vaivaisi niin suuresti. The End.

Pokeri - Kandiseminaari - ruoka/kuntoilu/kirjat. Siinä kaikkeni.