Perhana joku luupää oli kommentoinut ja luin hänen blogiaan eikä ees ollut paska. Olin kai vähän pettynyt koska olisin tahtonut sanoa hälle että onpa paska blogi, mutta eihän valehdella saa.
Eilen juotiin kaljaa.
Miut häädettiin kaverin luota pois(toisen kaverin luo) koska hänen luokseen tuli tyttö jonka kanssa oli katkot hänellä.

Sitten palasin.
Pelasimme Battlefieldiä ja joimme olutt.a
Humalluimme.
Pelkäsin etten pääse baariin.

Huh hah hei, eivät edes papereita kysyneet(26v Flash Jormas - aka. naat).
Sisään pääsin, värimusteet(ne mitkä hohtaa valkoista hohtoa) valuivat pitkin käsivartta. Kaveri nuolaisi ja kielensäkin hohti.
Joimme tequilaa.

Baarissa ei mitään. En uskaltanut lähestyä kauniimpaa(naisista) sukupuolta.
Mutta menimme ulos. Kaikki oli jo menetetty ja tanssahdimme kohti erästä iloista saarta päin. Siellä mitä näemmekään uimamatkamme edessä. Kaksi tyttöä.
Istutaan, mennään aurinkoon, istutaan lisää, tonien tyttö menee pois, nätimpi tulee meidän kanssa.

Istutaan, kaverin luona jo, ja juodaan viskiä.
Minä kanssa juon, vaikka pahaa on.

Sitten kaveri pussailee tytön kanssa. Minustakin tyttö on ihana.

He menevät sänkyyn mie jään sohvalle äimistelemään. Jotain katson, kuselle menen. Ei ole fyysistä happeningia edes heillä. Sitten.. en tiedä mitä mutta menen kotiin ja kaveri tulee puhumaan jotain. Tyttö kanssa tulee perästä "Te juonittelette jotain!" .
Persana! Tyttö läksi pois!

Ja sitten kysytään miksi naiset ovat vaikeita!? eivät kestä kahden miehen jaettua rakkautta.
Mie jopa väistin. Kaveri(jonka muuten meinaan kirjoittaa koko ajan oikealla nimellään tähän) tuli vain katsomaan että olen kunnossa koska hän oli se joka saavutti sen jonka minä väistin. (olenhan pelkuri)
Ehkä naispuolinen, eräs ihminen, olisi tykännyt jos olisimme puukkotanssin esittäneet, toinen toisemme nirhanneet, haavoittaneet. Hän jonka itsestänsä ensin verisen pisaran vuodattaaa, ei minua koskaan saa.
Näin ois tehty.
Nyt kaikki jäi tappiolle.
Jopa minä.

Mutta en minä.
Minulla on yhä muistoni.. haparoivat.
adjö.
Nyt tädin luo keskustelemaan pahanhajuisesta hengityksestäni ja muista maailmaa avartavista kysymyksistä. (ps. hän on fiksu nainen vaikkei olekaan oppisivistystä saanut)