Olen palannut. Väsynyt, mutta palannut.

Tämä blogikommentaari tulee käsittelemään tätä päivää.

Tänään olen ollut savotassa, sekä siinä ohessa hiukan metsällä. Oravan näin, ja ammuin. Ilmaan ammuin. Ihan vain aikani kuluksi jotta isä voisi taukotulilla ihmetellä että mitäköhän siellä ammuttiin. Hähhä, olen minä aika juoni.

Myöhemmin pari supikoiraa menetti henkensä kun oli isän vuoro käydä katsomassa mitä koirat haukkuvat. Oli vain yhdet sukset mukana. Moottorisahoja kyllä oli kaksin kappalein.

Nyt on kädet ihan spagettia. En oikein ole metsurismies..vielä.

 

Pokeriakin tunnin pelailin. Ei oikein ole hyvin tämän kuun pokerit lähteneet sujumaan. Kaipa se vielä tästä. Pitäisi vain hiljentää taas tahtia ja alkaa pelaamaan nössömmin. Väsyneenä olen pelaillut niin ei oikein luonnistu hyvin. Tänään kyllä sain montakin hyvää bluffia lävitse. Alan hiljalleen oppia.

 

Mitä ihmisille kuuluu ? Oletteko te tehneet mitään ?