kaunis tea elämää

Haa, eilen ostin alko 40 ja risat euroa, 48 olutta lisäksi.
jep, autossa ovat, kaverin pihassa.
mie kämpilläni.
rahaa oli lompakossa, nyt löytyi taskusta 7,30e.

Join. minut parturoitiin. ps. tukka näyttää ihan perseelleni.

Menimme kaverin kanssa rohkeaa poikaa: "Nyt uidaan joessa mattolaiturilla!".
No eipä uitu. Jäässähän se oli. 30m oli virtaavaan veteen(n. 15m). Ei me uskallettu sinne mennä -> itsesuojevaisto.
Sitten joimme lisää kämpillä jonne palasimme.
Sitten kävelimme kohti keskustaa ja näimme koiran ja tyttöjä. Ehkä seurassa oli miehiäkin? Ainakin Minä olin. En minä muista.
Koira kuienkin oli, ja me.
Rapsutin koiraa.

X
X
X

Sitten kävelinkin kohti kämppääni toiselta puolelta kaupunkia.

En tiedä miten ,miksi tai milloin olin sinne päätynyt.

Näin vain kävi.
Toivottavasti paitani on kaverin luona. Ainakaan se ei ole Täällä.
Huh.

Herättelen toiveita että olin päässyt NAISIIN, mutta humalatilan j amuiden vaikuttavien asiantilojen vuoksi en ollut kyennyt muuhun kuin kotiinkävelyyn.
Se mitä oikeati todennäköisesti tapahtui.. no, sitä en tohdi yrittääkään ajatella.
Persaus on kuitenkin ihan jees, kassit(lue pallit/kivekset) tuntuvat ihan täysille.. eli syynä ei olle mikään seksuaalisuus.. joten syynä on pakko olla..
..
niin..
mikä?

Uskon että ainakin yksi henkilö tietää kaiken.
minä en ole hän.