Tuonne ja tänne olisi vetoa minussa. Pysyttelen silti vakaasti välitilassa. Vetäköön vedot, minä en liiku! 

Kahtena edellisena la-su yönä en ole nukkunut oikeastaan lainkaan. Se on johtanut jonkinlaiseen univelkaan alkuviikkojen aikana. Ensi la-su yönä minä aion nukkua mutta vakaasti uskon että taas uni jää vähiin sillä on edessä pahamaineiset Hääjuhlat. Niistä ei koskaan selviä aivan vähäisin vaurioin. Sen jälkeisenä viikonloppuna olen lupautunut kuskiksi erääseen pienehköön rokkitapahtumaan mutta taas pahoin pelkään että kuskivastuun jälkeen riipaisen pienimuotoisen humalatilan ja taas jää nukkumatta. Olen jo liian vanha mies tällaiseen valvomiseen. Silti valvon sillä se kuuluu elämään.

Turun reissu lähenee uhkaavasti ja äsken kaupalla kävellessä tein jo ensimmäiset hahmottelut mielessäni. Tällä kertaa kaikki menee aivan loistavasti. Kenties liiankin häikäisevästi. 

Pokerin peluun aloittaminen on seuraava vakavasti otettava projektini. Ainakin 500$ pitäisi netota jotta pääsen Turkuun ja lisäksi voin tehdä pari muuta juttuakin.. 

Nyt risotto valmistuu. Syöpöttelen pian sitä ja katselen Solomon Kane leffaa. Jonkinlainen rähinäelokuvahan tuo vain. En minä taidetta..