Näin unia. Toisessa heräsin tuntemattomasta kämpästä/omakotitalosta joka oli täynnä ihmisiä. Yksi kaveri oli siellä myös. Suuni oli puutunut. Epäilin että olin syönyt huumetta ja siksi minulta oli mennyt muisti. Kaveri vakuutti että joo, suu voipi puutua kyllä. Ei siinä muuten mitään mutta en ollut oikeasti varma että olinko unessa vaiko totuudessa. Ei ollut mitään muistikuvia miten olin taloon päätynyt mutta harvemminhan noita minulla tuppaa olemaan.

Sitten heräsin.

Sitten alkoi toinen uni. Olin jossain suuressa kaupassa(Prisma, CM, tms). Siellä sitten tapasin jonkun tytön jonka niskaa piti suudella. Hän istui sylissäni ja sitten päätimme että nyt päästävä rakastelemaan jonnekin. Tässä unessa tiesin että olin unessa.
Päädyimme lopulta hiekkamontun reunalle ja tyttö hyppäsi sinne sukeltaen pohjalle. Minä juoksin perässä ja hyppäsin lopun matkaa. Lopultakin oli löydetty hyvä mesta. Suudeltiin ja hän kouraisi palleista.

Sitten soi herätyskello ja alkoi ankara harmitus.

Kaveri lupasi tuoda minulle 800e. Aion ostaa sillä rahamäärällä uuden tietokoneen itselleni. Sitten sillä on hyvä pelata uusia tietokonepelejä. Voisipa hyvinkin olla. En tiedä vain uskallanko. Jos pelaa niin sitten sitä vain pelaa. Piste.

Hoh hoi
, kello siis soi koska kello 11:00 oli pyykkivuoron alkuaika.
Pyykkituvassa oli pahvilaatikko jossa oli ruokatarpeita ja yllä lappu "Feel free to take."
Pläräsin pusseja. Nehän oli jotain ulkomaalaisia pusseja enkä tajunnut mitään. Jossain oli pippurin kuvia. Oli siinä jotain valkoviinietikkaakin tai jotain. Mihin etikkaa käytetään? En koskaan käytä.


Jos pyykit valmistuvat kerran niin sinä kertana minä lähden sitten kaupungille. Minä menen postille, ja kaveri Anttilalle. Sitten tapaamme puolessa välin erään baarin tiskillä ja tilaamme isot oluet. Noh, ei sentään. Tiedän mihin se johtaisi. Olut saa aivot naksumaan. Saattaa vaikka saada päähänsä oksentaa parvekkeelta! Tai hihitellä vessassa ja juoda salaa jallua!  Pöyristättyvyyksiä.

Enää puuttuu aamupalani.