Puolukkarasian syötyäni oli mukava taas palata mustikoiden pariin aamupuuron höystönä. Kyllä itse olen enemmän mustikkaihmisiä. Puolukoita on vain helpompi eli nopeampi kerätä. Vai johtuuko se siitä että puolukka-aikaan on jo hiukan viileämmät ilmat?

Mielenkiintoinen huomio muuten että taisin syödä aamupuuroa jo maanantaina. Yleensä en ennen keskiviikkoa humalaviikonlopun jälkeen kykene puuroon koskemaan. Ehkä se johtuu vain siitä että nukkuu puolillepäivin ja herätessään on pönttö seis. Puuron keitto on taidelaji jota ei tule tehdä ties mitä ajatellen! Esim. pervouksia.

Pokeria pelasin eilen tunnin ja tänään toisen. Hitaasti taas kone käyntiin. Kyllä minä tänään vielä toisen yritän. En minä äskenkään ihan tuntia pelannut. Olin hiukan voitolla niin ajattelin käydä varmistelemaan. 

Eilen ja tänään olen saanut setit AA:lla, KK:lla sekä QQ:lla. Harmillista. Jokaisen potin olisin voittanut ilman settiäkin. Toivotaan että loppuviikon ajan tulee settiä setin perään pikkupareilla. Ne ovat moneymakereita.