Californication on todella hieno sarja. Leaving Las Vegas on todella hieno elokuva. 

Perjantaina tuli pari kaveria ja joimme alkoholia. Baarista olin kuulemma hävinnyt. Ensin olin juonut joidenkin tyttöjen juomia ja kaveri oli pakotettu tarjoamaan uudet. Aamulla löysin taskustani narikkalipun ja huomasin että takki narikassa.

Joimme drinkkejä ja oli jo iltapäivä ja läksin hakemaan takkiani. Mentiin eri baariin nyt ja sitten myöhemmin hain kyllä takkinikin. Unohdin kyllä puhelimen nyt toiseen baariin. Tai se oli hävinnyt sinne. Nyt se jo löytyi kun tänään hain. 

Visa-kortti oli mukana ja vähän pelkään että olenkin  tuhlaillut vähän. En minä kyllä mielestäni suuresti. Ei vaan riitä varat vuokranmaksuun jos ei tule siirtämäni rahat tässä ensi viikolla. Kaipa ne tulevat? 

Nyt minulle tuli hiki.

Baarissa eilen joku vanhempi nainen pyysi luokseen. Useamman kerran. Se on jäänyt mieleen kun hän sanoi sen jotenkin erikoisesti. "Tule minun kotiin." Tai jotain tuollaista. Minulla on mielessäni sokea visio. Näkemys. Aistitila jonkinlainen. Tunne. 

Jos joskus osaa kertoa näistä tunteista ja aistimuksista niin että toiset voivat elää ne , niin silloin olisi suuri kirjailija. Mutta änkytykseksi vain menee.

 

Nyt on ihan hyvä olla ja olo, ja fiiliskin. Toki on dorkailtu kun toisten juomia juotu jne, mutta ei se mitään. Mitä muutakaan minulta voi odottaa kännissä. Ei muuta. Olen kuitenkin nnyt tehnyt salaisia lupauksia ja toivotaan että ne alkavat realisoitua ja tulevina kuukausina. Ei mitään juomattomuutta vaan lähinnä juomallisuutta. Pitäisi aikaansaada jonkunlainen läsnäolo. Tai ehkä tuoda se ilmi. En oikein ole varma asiasta. Sietäisi tutkia joskus.

Huomenna on vapaapäivä mutta tiistaina yritän taas pokerin aloitella. Toivotaan että maaliskuu jo toisi voittojakin. Pitkästä aikaa. 

Tässä oli pari näkemystä jotka nyt pätkähti mieleen. Join tuossa äsken vichyn lopun. Mansikkaista. Kaveri jätti. Jätti myös pari desiä jallua. 

Perjantain jäljiltä muuten löytyi eilen taskusta avaamaton tupakkatoppakin. Tai aski. Onko se toppa jotain enemmän? En tiedä nyt. Pistin sen askin menemään yhdelle tutulle. Polttakaa ihmiset polttakaa.

 

Californicationista olisi voinut puhua. 

Jos olet pelkkä tyhmä naisen letukka, tai jopa tyhmä miehen puolikas, niin tietenkin sinä näet vain seksismiä ja paljaita rintoja ja ryyppäystä ja rähinää. Kuitenkin jos osaat katsella muullakin kuin silmilläsi saatat nähdä rannattoman universumin ja kaikkia ihania pikkunyansseja jotka saavat jatkamaan vielä yhden kerran huomiseen. Minä ainakin aion jatkaa. Päin uusia seesteisiä pettymyksiä ja pettymättömyyksiä.