Eilen vitutti kun hävisin pokerissa.

Tänään ei enää vituta ja kaveri pyysi juomaan. Harmi vain kun olen raitis mies. Saa nyt nähdä. Jos tänään voitan eiliset tappiot takaisin niin sitten lähtenen ainakin parille  - - - kymmenelle.

Viime viikon ja viikonlopun olen kalastanut ja ravustanut. Kalaa tuli(lohia muutamia) sekä rapuja myös tuli(satakunta). Löysimme salaisen joen/ojan jossa kasvaa jokirapuja. Niitä siellä salaa ravustamme etteivät kylän ukot saa tietoonsa salapaikkaamme. Kylän ukot kuitenkin tulisivat heti apajille.

Valokuvailin, vaiko digikuvailin, myös erästä toista ojaa ja majavan patorakennelmia ja veden nousua maalle. Noh, en minä itseni vuoksi vaan koska sain toimeksiannon. Valokuvaus vie SIELUN! nyt siellä sielutonna oja virtaa, oikee river styksi

 

Tjah, pyykki peseytyy, pyörän renkaan paikkailin, ja voi jumalauta kun eilen vitutti se pokeri. Ensin hävisin pf all-init AA vs KK, ja sitten toisen käden hävisin riverin 4-outtiselle kun oli turnilla menneet rahat sisään. Ja kummassakin kädessä vastustajan mulkku sai riverillä sen neliouttisen gutarinsa! VOE SAATANA NPEKELEE.. sinne meni 800$.

Tjah.

Tänään siis kenties kaupungille. Ehkä selvinpäin, tai ehkä parin drinkin voimin. Kaveri tarjoaisi. Pokeritavoitteista vain olen jäljessä niin ei olisi vara juoda. En tarkoita rahallista varaa, vaan .. öö.. noh, periaatteita, tavoitteita.. onhan minulla niitäkin. :) Vaikka aina annan muuta ymmärtääkin.