Monikossa retket? Mikähän siinä on takana? Onko tuo vietävän naat taas ryypännyt holtittomasti usempaankin otteeseen ja useissa eri paikoissa?

Ei ole. Yhden lauantaisen illan join hiukan puolukkavodkavichydrinkkejä ja muutamia oluita lisäksi. Sekä kolme kahvia! 

Nyt on maksettu hintaa muutama päivä. 

Jatkossa olen raitis mies.

Kalastusta nyt enää ke+to joten aika kevyttä on. 

Tänä aamuna ennen kahdeksaa minulle soitti jokin paikallinen aktiivieläkeläinen joka kertoi kuinka "he" kokoontuvat kerran viikossa kaupungin keskustassa sijaitsevassa tilassa. Eläkeläiset, tai ketkä lie jengiläiset.. Ja heillä käy siellä aina toisinaan vieraita puhumassa. Oli saanut päähänsä että minä tulisin sinne puhumaan kalastuksesta ja kalastuksen vuoden kierrosta. Tunnelmat eivät nyt parhaat mahdolliset ole mutta en minä ei olisi sanonut. Päivä vain sattui olemaan torstai joka meillä viikon kiireisin päivä jolloin ei kyllä millään ehdi. Loppukuusta ehtisin kun kalastus lopetetaan mutta hekin palaavat kokoustamaan vasta syksymmällä taas. Sittenpä näkee. 

Eläkeläisissä on suomalaisen kalastajan tulevaisuus! 

Minulla ei sen sijaan ole tulevaisuutta.. liikaa murhetta ja tuskaa lauantain jäljiltä. Tosin jostain kumman syystä tuntuu taas sille että elämä alkaa voittamaan ja olo kohenemaan. On se jännä?