Otsikolla viittaan siihen että olen palannut blogini alkujuurille.. aikaan kun olin nuori ja villi juoppo.

Olen kadottanut toppatakkini, pyöräni sekä muuta asiaa. Kävelin aamulla pääsärkyisenä 3km kohti kaverin kämppää. Kaveri soittaa "Juu, olet näköjään katkaissut avaimesi lukkooni." -150e tms. Pyöräni lukon sentään onnistuin vasaralla hajoittamaan. Enää puuttuu takki. 12 packin ja pitsan äsken ostin. Ehkä ilkeän mennä illemmalla takkiani etsimään räkäisistä pubeista. Kellään ei ole tietoa missä se mahtaisi olla. Hyvällä tuurilla löydän. Jos en niin en.
Pokeria kiitän IKUISESTI siitä että sietokykyni taloudellisia "biittejä"(beat) kohtaan on ällistyttävän hyvä. Aamulla kun kaveri soitti ja sanoi että olet muuten HELVETIN ison kasan rahaa(sen yli 100e) velkaa niin kohautin vain olkia ja matkoin jatkaa.

Kyllä se silti hiukan kaivertelee. Ei ehkä se itse raha, vaan se miten ihmiset suhtautuvat siihen. En minä tahdo. Olisitte hiljaa ja antaisitte minun olla rauhassa. Ai te luulette että TEILLÄ on hankalaa?

*nauraa ja tekee röllimäisiä kuukerpalleja* hehhee!
Mutta se on aivan sama mitä teet; se olet silti SINÄ joka katsot peilistä joka aamu.