Vatsaa polttaa, ehkä närästys.
Tai jokin, ehkä nälkä?

Tein päätöksen, että huomenna en enää juo vaikka olisi ne fucksijaiset.
Menen autolla. Katselen ihmisiä silmieni takaa. Kasvoillani loistaa hulluus. "Vitun hullu."
Istun nurkassa. Ehkä hekotan, en usko kyllä. HIljaa istun nurkassa.
Väsyneenä.

Hyvin väsyneenä.

Olen tehnyt sen.
Join neljä päivää putkeen.
Juomasta päästyäni join lisää.
Tänään olen lähinnä siideriä tankkaillut.
Rahaa on mennyt ihan perkeleesti.
Yli sata euroa nyt kuitenkin.

Ei tunnu millekään.
Äsken pyöärilin ja tuli ymmärrys mieleeni.
Ehkä se oli vain väsymystä ja viinaa.

Ehkä ei.
En voi koskaan tietää.
Huomenna tiedän.
Tiedän että herään ja olen väsynyt ja suussani on kasa paskaa ja tunnen olevani säälittävä runkkari joka pitäisi ampua. Ja pelkään ihmisiä.
Yritän silti mennä selvinpäin sinne fucksijaisiin.
Eihän se mitään maksa.
Autolla ajan.

*ottaa loppu leivän*
nakkia, juustoa ja nuukahtanutta jäävuorisalaattia.
Kämppiksen kaljan
taisn juoda, taas.
Ostin jo sille eilen kaljaa lisää, mut nekin join.
Join kun en tiennyt olisiko muitakaan mahdollisuuksia.

Sitten minä vain join.
Ei siinä ollut mitään järkeä, ja minä vain join.

Nyt istun tuolilla, kello on puioli yksi.
Väsyttää. On yö.
Äsken istuin rannalla. Kusin rannalle. ja pesin naamani vedessä, jokiveedssä
Katsoin sillalle ja mietin että jos joku hyppäisi niin minun pitäisi soittaaa 112:hteen. vai onko se 000?
112 se taitaa olla?
SUomen nain,van van.

Ohho
*huokaa*

Ihmeellisiä juttuja. Vielä olisi leivän pala. Syönpä sen. Ja piimää.
ei meinaa upota.
Nyt on hyvä kun ei polta enää vatsaan.
En tiedä olen .. Neljä päivää, en ole syönyt paljoaakaan.
tänään ostin pitsan.
ja siideriä ja limonadia.
Hulluutta.

voisiko joku vastata kysymykseeni ja kertoa mitä järkeä elämässä on.
Tiedostan että tiedostan että tiedostan että tiedostan että tiedostan. Ja olen väsynyt.

Nyt ei ole samanlainen väsymys mitä aiemmissa blog-purkauksissani.
Tai ehkä on.
Ehkä ei.
Vaikea sanoa.
Epäilen kuitenkin että tämä väsymys liittyy lähinnä unenpuutteeseen.
Heräsin joskus aamulla ja sitten olen vain valvovut.
Mutta jos ja kun kohta käyn nukkumaan niin herään aamulla. Pahoinvoivana, heikkona, reppanana. Silmät punoittavat ja ihmiset pelottavat. Ja silti olisi noustava.

äsken oli pihalla lämmin.
Mietin jos menisi sinne missä fucksijaiset ovat huomenna menisi takapihalle nukkumaan omenapuun alle.
En kehdannut.
Viitsinyt.
Ei siellä ehkä oikeasti niin lämmin ollut, kunhan vaan tuntui lämpimälle.
Chatissa ei ole ketään, eikä missään.
Taidan pistää puhelimen kiinni.
Enkä huomenna vastaa kelle.. tai siis en edes avaa puhelinta.
Menen vain illalla sinne fuckhijaisiin, autolla.
Kalsarit ja kaikki on likaiset, pitäisi pestä pyykkiä.
Puhtaita housuja ei ole.
Paitoja on ehkä jtoain 10v vanhoja risaisia t-paitoja Adidas.
Meen sellaisena, kuin tulen.
rehellisesti, aidosti, juntti-punttina. Ihmiskammoisena krapulaisena sekopäänä.
WOWO MÄ OON IHAN HULU!
Yritin energisoida itseäni, ei onnsitunut. Alkoi vain nukuttamaan.
Taidan laittaa neil youngin helplessin. Ette(te lukijat) ehkä usko mutta minulla on koneella näköjään kuusi(6!) versiosta helplessistä.
Valinnanvaraa.

Tuntuu että olen naputtellut tekstiä jo hiukan enemmänkin. Enk äedes ole sanonut mitään.
voisin anputtaa lisää. Mutta voisin olla kyllä naputtamattakin. Kun ei edes ole asiaa.
 On vain tämä hiljainen hetki jossa ei ole mitään.
 Humina ja valkoinen kohina vain kuuluu, kun pään läpi menee ajatusvirtauksia.
Hummmmmm.
Verhot kilisevät. *huokaa*

Enpä voi väittää tietäväni.
Taidan painaa pistettä ja lukea mitä olen kertonut itsestäni.