Terve mä oon naat.
Mä tuun täältä Joensuusta ja täällä mä opiskelen ja mä ryyppäänkin joskus.
Nyt kello on ykstoista ja risat:risat aamulla ja mä juon ekaa oluttani.
Oon mä ehkä vähän pöhinöissäni eilisestäkin kyllä ny.t

No eilen mitäs tapahtui no sitäpä en muista. Kaasulle olin soittanut kahdentoista maissa. Kaasun näkemys puhelusta:
Risto sanoo:
"Mie halusin vaan sanoa että ÖBÖBÖLBÖLBÖLBLBÖLBLBÖLÖÖÖÖ"

Näin se kai on sitten mennyt.
Känniminäni nerokkuus on liian kaukana jotta me selväjärkiset voisimme sitä tavoittaa.

En tiedä mitä seisoskelin, mutta seisoskelin kuitenkin kun joku mies tuli valittamaan ettei pääse valkoset lenkkarit jalassa baariin(teinidisCoon).
Koska nerokkuuteni ilmensi eilen promillejen tuolla puolen itseään neroutta niin toki keksin heti ratkaisun ja vaihdoin kenkiäni tuon miehen kanssa.

Tahtooko joku ostaa valkoiset lenkkikengät ehkä koko 42-43?
Varpaani eivät mahdu sisään. Kenenkään sisään! mutta ehkä sisääni, anukseeni.

Niin.
Siitä eilinen muistetaan.

Mä, humalainen joensuulainen, vaihdoin kenkäki jonkun saatanan hipin kanssa.
Sitten menimme jonkun teinitytön kanssa kaverin luo jatkoille. Hän yllättyi kun kuuli että me olemme 28 ja 26 -vuotiaat.
Sitten (kenties jo aiemmin) selvisi että kaverini ja se tyttö ovat keskenään serkuksi. Harmi etten tajunnut sitä eilen. Olin siis promillerajojen tuolla puolen. Oisin voinut hyväksikäyttää. Mutta ei, chatissa minua pilkattiin kun sanoin ostavani kondoomeja. Joten en ostanut. Joten nyt minä vain olen. Sperma lentelee sinne tänne. Pitää olla varovainen. Kavereiden serkkujen suhteen varsinkin. Ja ei, ei minulla ollut mahdollisuuksia. Joten aivan sama!  Olitte oikeasssa kyrvänjatkeet. Kondoomien osto olisi ollut hupa kauppa.

Niin mutta palatakseni itse asiaan. Ostaako joku lenkkikengät?
Aloitatte urheilun.

Minä jatkan oluttani.