Yöllä näin samaa sarjaa jatkuneen kännäyssaagan joka päättyi seuraavaan tapahtumaan. Yön aikana olin mm. nukkunut lompakko taittuneena taskussa jolloin poikki olivat murtuneet ajokortti ja pankkikortti. Pari tuttavaani oli palanut karrelle. Ja toki hillittömästi oli juotu viinaa. Näitä unia en kovin tarkasti muista mutta allaoleva on melko tarkasti, varsinkin sanatarkasti, muistissa.

Grande Final:

Istuin parin tutun kanssa kesäisellä terassilla tai sitten jossain kahvilassa kadun varrella. Puhelemme niitä näitä. Jokainen on hiukan nuutunut ja krapulassa juomaputken päätteeksi. Itse olen nyt rahaton koska aiemmin unissa pankkikorttini on mennyt rikki. Seuraamme kävelee kadulta 50-60v "mummeli", kuitenkin melko nuorekas. Jotenkin keskustelumme siirtyy omenan välityksellä jakamiseen.. joka on lienee juoneni saada ihmiset heltymään tarjoamaan minulle olutta. 

Minä :"Kyllä omenastaan pitää jakaa toisillekin." 

Mummeli :"Ei omenastaan tarvitse jakaa."

Minä :"Fasisti." (ilman huutomerkkiä huom.)

Mummeli katsoo minua tyrmistyneesti ja kävelee pois seurastamme selvästi loukkaantuneena.

Seurueemme tyttö :"Olihan tuo aika törkeästi sanottu.." 

Minä :"Fasisteja on monenlaisia.." 

The End.

End of chapter 10.