harmittaa kun pokeria 0h tässä kuussa.

lueskellut olen jonkin verran. ja työskennellyt kesän eteen vanhempien kanssa. urheillut en suuresti ole. ehkä aloitan huomenna. Pirullista o nkun mitään ei jaksa kun olen huonosti nukkunut. Kaiken maailman elämään kuulumatonta hälyä ollut parina yönä tässä. Ensi yönä kaikki korjaantuu.

Ja tein ennätyksen. Yli 10 kirjaa kesken. 10-12 sanoisin. Olen minä vaan aikamoinen lukijamestari. Lukupäiväkirja päivittynee tämän viikon aikana ainakin viidellä romaanilla. Jos vain tahti pysyy kovana.

Huomenna aloittanen puusavotan, joka tänä vuonna käsittääkin vain pinoamista. Se on hyvä. Ei selkä rikkoudu sahan kanssa heiluessa. Kannatti kaataa puut jo talvellä. Lumaeih,ntgkoa.

Hissukseen.

Meinasin tehdä kirjalistan tähän mutta enhän minä muistan niitä kirjoja. Paitsi Outsiderin Kipsimiehen.

Moro. lukemaan.