Tässä näitä statistiikkoja Avernumin kristalliluolista:avernum_stats.jpg

Parikymmentä questia vähemmän suoritettuna kuin Lossolla. Siinä kenties syy reputatiooniemme eroon? Oletettavasti. 

En kyllä alkuunkaan tiedä mistä ihmeestä on voinut Losso löytää 1000(!) vihollista enemmän tapettavakseen? Tuntuu suorastaan oudolle noin suuri ero tuossa vihollisten tappamismäärässä. Kyllähän minä siellä olen lähes joka nurkan kolunnut. Minne on muka jäänyt TUHAT vihollista? :O Outoa. Piti ihan varmistaa että varmasti olen Hardilla pelannut, ja kyllä olin. Voihan se toki olla vain sitä että Losson porukka on niin kusipäistä sakkia ollut pelissä että ovat tehneet itselleen paljon vihollisia sellaisista eläjistä joiden kanssa minä olen vain kaveerannut? 

Damageakin olen puolet vähemmän ottanut. Liekö niiden tuhannen hävinneen vihollisen syytä vai olenkohan vain ollut tehokkaampi tappaja. Nopeasti ja tehokkaasti heiluu naatin mahtikyr..miekka!

Täältä tähän. 

Tänään yritän lopultakin saada tuon starttirahan maksatushakemuksen tehtyä. Tuntuu oudolle kun vero.fi sivustolta pyytämäni verokortti antaakin starttirahaetuuden veroprosentiksi 0%. En sinällään pistä pahakseni..