Katsoinpeliin ja sänkinen nuori herra katseli takaisin. En minä kyllä silmiin katsonut mutta oletin yleisolemuksestaan että  hän katseli minua kuten minä häntä. Ei siis silmiin. Sitten ajoin sängen pois enkä enää välittänyt katsoa.

Eilen katsoin Pick of Destinyn sekä pari jaksoa MASHia. Yhdeksän jälkeen olin ihan puhki ja nukahdin lopulta.
18h tms olen nyt nukkunut kämpilleni paluuni jälkeen. 12h yöllä ja 3+3 tms pätkät unta päiväsaikaan. 4+2? Ehkä enemmänkin. Koomapotilas olen ollut.

Kaikki alkoi perjantaina kun olin kuskina Mikkeliin. Sitten join olutta nopeaan tahtiin. Pian olikin jo myöhäisempi ilta ja olimme kaupungilla. 
Sitten oli lauantai ja joimme taas. Ja pian olikin myöhäisempi ja olimmek aupungilla, TAAS! 
Sitten olikin jo sunnuntai ja matkustimme varkauden kautta joensuuhun. Minä join muutamia terävöittäviä juomia. Sitten valvoskelin puolihorteessa yön ja harmittelin kun en kykene nukkumaan.
Sitten olikin jo maanantai ja taas joimme. join 14 olutta. Ja muuta. Sitten oli myöhäisempi ilta.

Sitten tapasimme kaksi kaverusta baarissa. Heistä ol tullut sairaanhoitajia. Sitten tuli sisko siihen. Ja sitten yksi ainejärjestön ihminen. ja Sitten yksi biologi. ja Sitten yksi tuntematon mies jonka luulin ryöstävän meitä, vai yrittikö hän vain pilata iltamme? En muista. Kuitenkin muistin kännihoureessani, jolloin siis muistaa on yhtä kuin kuvitella, että minä pelastin seurueemme muut jäsenet hänen rappeuttavalta vaikutukseltaan.
 Sitten joku kaatoi toisessa baarissa joidenkin oluen ja minä lupasin tarjota toisen mutta en tarjonut kun ei ollut rahaa mutta annoin 3e tms loppurahani sille hyypiölle. Ehkä minä kaadoinkin sen. Silloin muistelin että se oli kaverini tai toinen niistä hoitsuista. Näin kun he juuri katosivat baarin discopuolelle kun syytökset kaljan kaatelusta alkoivat.
Äkkiä olimmekin pihalla ja minä muistin kuinka minulle luvattiin suudelma. Tarpeeksi monta kertaa siitä jankutettuani läksin kämpille nukkumaan.

Kämpillä nukkui yksi ihminen ja hän toi minut sitten aamun ratoksi kämpilleni ja sitten sain lopultakin unta.

Nukkumaan en päässyt hokemisestani huolimatta.

Hoin kaikkea muutakin mutta tärkeintä on että olin humalaassa.
Nyt odotan huomista ja lähtöäni. 
Tänään olen vielä sairas mutta myöhemmin en enää ole
.En minä oikeastaan nytkään ole. Suihkulla voisin parantaa itseni mutta se olisi merkki ryhdistäytymisestä ja sitähän minä entahdo. Olen ollut koko ikäni mutta-sanan orja. Ei mahda mitään. Ala-asteelta asti äidinkielen opettajat ovat valittaneet mutta-sanan liiallisesti käytöstä. Mutta minkäs sille mahtaa! Mieleeni heijastuva maailman rakenne pyörii muttan ympärillä. 
Tarkoitan ettei totuuksia ole vaan aina voidaan löytää lisä-aspekteja aiheesta kuin aiheesta. 

Vettä olen juonut ja syönyt pataa. katsonut MASHia koko aamupäivän. Katselen vielä kymmenen jaksoa tänään ainakin, luulisin. Sitten saatan katsoa vielä vähän lisää.

Jassoo.
Joku tuleva päivä keksin jonkun hyvän idean ja toteutan sen kuvineen. Inspiraatio tahtoisi kuplia nytkin mutta en viitsi jaksaa. MASH on niin loistava sarja. Kummallista katsoa jenkkisarjaa jossa on hyvää huumoria. Ei nykyaikana ole sellaisesta pelkoa. Ai juu, uusin GoT myös tuossa ..