Näin tuossa krapulassa aamulla eroottista unta. Raapustan jotenkin miten tulee mieleen.

Menin tai olin ruokapöydässä pienessä. Edessäni oli lautanen. Siinä olin kaikenlaista ruokaa. Ensin minun piti kuitenkin syödä rapu.
Huoneessa oli ainakin vaimo ja mies, ja kenties lapsi tai pari.
He eivät olleet ruokapöydässä, koska ensin minun piti syödä se rapu. Nolostutti kun sanoin että osaanhan mie ravun syödä, mutta olinkin aina syönyt vain humalassa enkä oikeasti osannutkaan.

Istuin tuolilla ikkunan vieressä. Ja äimistelin rapua. "Njaa, ei se nyt niin vaikeaa voi olla." -aattelin, ja kävin tuumasta toimeen.
Sitten se nainen käveli minun taakseni, verhoja säätämään tai jotain sellaista.

Minä tiedostin naisen ja pähkäilin rapua. Jotenkin ensin siitä keskeltä. Huomasin että ravulla oli pieniä ruotoja kuin kaloilla. Jännittävää. Maistelin vähän.
Samalla se nainen hivuttautui lähemmäksi verhoja oikoen. Siihen minun(tuolini) ja ikkunan väliin selkä minuun päin. Jotenkin kaikki äänet voimistuivat, siis hänestä lähtevät äänet. Verhojen kahina ja hänen huokailunsa. Niin hän huokaili, ainakin oletan näin.
Pähkäilin ruotoja. Eihän ravussa ole ruotoja? Ja maistelin vähän lihamössöä.
Nainen siirtyi vielä vähän niin että kosketimme toisiamme. Tilanne tuntui äärimmäisen eroottiselle. Omakin hengitykseni muuttui raskaammaksi, samoin teki naisen. Ja tiedostimme nyt kumpikin tilanteen.

Minua jännitti että helkutta, se mieskin on siinä.

Mutta ei sitä miestä huomannut, aisti vain sen naisen hengityksen, verhojen kahinan ja kosketuksemme.
Sydänkin alkoi pamppaili kovemmin.
Sitten se tapahtui. Aistin hänenkin sydämensä lyönnit, ja uskoisin että hän minun. En muista muutenko vain, vaiko kosketuksen kautta aistimme. Sitten hiljalleen meidän sydämemme alkoivat lyödä samaa tahtia. Rapu, ruoka, pöytä, mies, talo, perhe kaikki häipyi jonnekin eetteriin. Oli vain yhtenäinen tum tum tum, ja hengityksiemme ääni.
Sangen eroottisesti latautunut tilanne.

Sitten heräsin tai jotain muuta yhtä yököttävää tapahtui.

t: naat.