Heräsin tuossa aikaa sitten, ennen kahdeksaa. Tukka oli lytyssä sekä pystyssä ja ennen kaikkea aivan sekaisin. Katselin ympärilleni ja kämpillänihän minä olin. Tuttu mesta.

Äsken kävin parvekkeella ja katselin alas. Hain katseellani pyörääni. Ei näkynyt. Missähän se on? Muistan kun ajelin pyörällä pe-la yönä. Näin jonkun blondinkin joka meni autoon. Tytön siis.

Nyt on siis sunnuntai. Linna räjähti sarjakuvassa. Los imitoi chatissa räjähdystä. Hieno imitaatio se olikin. Taputanpa hänelle.

Söin ehkä tunti sitten pitsan. Ensin se pitsa oli uunissa 15 minuuttia ja sitten laitoin päälle ketsuppia ja sitten minä vähän söin sitä. Aika paljonkin. Nyt mahaan sattuu vielä vähän kun söin niin paljon. Ihan liikaa jopa. Sinappia minä eilen ostin makkaroita varten mutta en tiedä mihin laitoin sinapin. Onkohan se jääkaapissa? Saattaa se olla siellä.

Ainiin ei blogini tule olla mikään sössönsöö jossa kerron miten menee nyt. Pitää kertoa mitä eilen tapahtui kun oli humalassa.

No aamu tuli siinä kun aurinko nousi. Montusta vai mistä lie nousi mutta aamu tuli kuitenkin ja minä heräsin. Siinä sitten yhdeksän maissa istahdin tälle samaiselle tuolille ja etsiydyin chattiin ja hainpa oluttakin.
Sitten olin ehkä 5 olutta juonut kun sain puhelinsoiton. Menin ulos ja siellä oli auto johon astuin. Auto vei minut metsään. Kävelin teitä ja polkuja pitkin rannalle, ja rannan ylitse saareen. Saaressa minä istuin penkillä nuotien loisteessa. Vai loistinko minä? En muista. Sitten söin makkaroita jotka olivat kuumia ja sinappisia. Tykkäsin kyllä niistä. Join myös olutta lisää. Kävin myös uimassa. Vesi oli kosteaa ja aika vilpoisaa mutta pian se on lämmintä.

Yritän kirjoittaa blogia mutta en muista mitään.
Sen tiedän että kissa on raapinut kättäni. On verisiä naarmuja.
Olin kaverin luona eräänä hetkenä, sitten olinkin jo baarissa. Miten ihmeessä minä baariin päädyin?

No, asiaan.. TArkoitus oli siis löytää kedon kukkanen. Lattarintainen 47v nainen lähiöräkälästä. Ei löytynyt. Join oluen siellä kuitenkin ja sitten olinkin jo kämpilläni ja oli aamu ja minä olin herännyt pöpperöisistä unistani.
Nyt on sunnuntai. Minne kaikki meni?

Harmittaa vietävästi kun se pitsa oli niin iso ja nyt maha on liian täynnä. Ensi kerralla minä syön vain puolikkaan pitsan. Olutta on mennyt aika monia monituisia mutta kyllä nitä vielä jäikin.

Minäkin voisin mennä kyllä nyt kun pitää.