Terve

Minua ja kirjoituksiani on pilkattu eräässä mainitsemattomassa blogissa erään suvaitsemattoman häirikön toimesta. 

Tuo hävytön mieshenkilö ei kunnioita ketään eikä mitään! Eikä varsinkaan minua! Kuinka näin voi olla? Minä en todellakaan tiedä. Mielellään voisimme syyttää hänen kasvatustaan, koko yhteiskuntaamme joka on muokannut hänestä kaltaisensa. Mutta minä sanon ei. Vika on hänessä! Vai siunaus? ..sitä emme kenties koskaan saa tietää vaikka hän lupaileekin kuinka pian asiat ratkeavat. Hän on tuova ratkaisun. Jäämme odottamaan. Jätän asian muhimaan. Hänellä on vielä mahdollisuus lunastaa anteeksiantoni! 

En siis sivistymättömästi käykään pilkkaamaan häntä. Mieli kyllä teki ja piti. Antaa olla.

Kalastus on sujunut todella hyvin. Kelit ovat taivaalliset ja kaikki tähtien alla on kuin pedattu minua varten. Tulen ja voitan! Tulin ja voitin!