Oikeastaan
minä en edes tiedä mikä on kavalkadi
hieno sana se ainakin on,
sillä siinä on d-kirjain.
Ruotsinsuomalaisten kirjain.

Minä olen pohjanmaa.. HEI EI! minähän olen pohjois-karjalainen!
Minä olen Pohjois-Karjalainen rehti ja reilu juntti.
Mielestäni minulla on silti oikeud käyttää ruotsinsuomalaisten kirjaimia,
jos joku Heistä yrittää viedä minulta sen oikeuden, niin minä itken.
Minä uskon tasa-arvoon, rakkauteen, kavalkadeihin sekä seuralaispalveluihin.

Nikke sanoisi: Johtopäätös: Rakkauskavalkadi.

Niin, tahdoin vain sanoa että antakaa minun pitää kirjaimeni.

Minulla oli myös muuta asiaa jos totta puhutaan jälleen kerran suut puhtoisiksi.
Anteeksi, tein valheen..
minulla ei siis ollut mitään asiaa, mutta ajattelin että jos minulla on lukija, niin vangitsen hänen mielikuvituksensa ällistyttävillä väitteilläni,
väitteet jotka väittävät että minulla oli asiaa.
haHA!
HAHAHAAA½

Hullumpaa olisi vain väite jonka mukaanimnulla olisi järkevää asiaa.
tai totuudenmukaista asiaa.
voi ei, olen ehkä tulossa hulluksi,
hetken ajan nimittäin ajattelin että EHKÄ minulla VOISI olla järkevää asiaa.
Alkoi itkettämään.
Miksi se ei voisi olla totta?!
Why?
Why?
WHYYYY?!

Itken taas.

Todellisuudessa minä en itke.
Kirjailijan valehteluvapaus.
Lupasin aiemmin etten tule valehtelemaan lainkaan(en siis ole varma lupasinko sitä, mutta ehkä lupasin), mutta
silti olen vain valehdellut.
Koko ajan.

En pääse siitä eroon.
Se on tauti sisälläni.
Enhän minä edes ole valehdellut täysin koko aikaa, joten sekin väite oli valhetta.
Ja jos se siis oli valhetta sekin, niin kai minä sitten olenkin valehdellut koko ajan!

Minä olen mies, mies, mies, (samalla yritän koko ajan keksiä miten sanoa asia mahdollisimman vaikuttavasti (vaikuttavasti = johtaa säälipillun saantiin)), mies, mies..
noniin verenimijät!
unohdin mitä olin sanomassa

Ei kai se ollut tärkeää.. ei mikään ole tärkeää.. olen tyhjää, mä olen pelkkää ilmaa.. *itkeskelee*
ei mulla ole ees sielua. mä oon juoppo. mä häpeen itteeni *itkeskelee*
öisin mä heräilen, ja huomaan että mun posket on märät.. *itkeskelee*
kaipaan vaan rakkautta, ja vähän.. hellyyttä..
eikä mulla ole mitään, ikinä, ketään, kukaan? *itkeskelee*
sellaista se on..
niin, mulla on rakko-ongemia. kuseksin öisin poskilleni tiedostamattani

Ja sitten mä aina vaan tuosta vain kuin tyhjää.. niin, mä jatkan seuraavaan Asiaan..
niin, meen pissalle nyt. vessahätä tuli.