Los puhelee kuin häkäpytty rommipulloista, rommipulloista, rommipulloista.. yrittää saakulin ketku saada minut raiteiltani! Lisäksi sain äsken tekstiviestin jossa eräs nimeltämainitsematon henkilö uhkaa tarjota minulle koko lauantai-illan. Kuolema! Maailma o nradaltaan ja jotain se tahtoo, jotain, jotain..

Äsken minä suoritin päivän urakat. Kottikärrylöin pitkin kylän raittia ja peittelin monttuja tiestä. Lisäksi maalasin rantasaunan loppuun ja uin vastarannalle sekä takaisin. Nyt olen täynnä puhtia. Kaiken lisäksi olen ehtinyt jo yhdet päiväunetkin nukkua! Ja kello on vasta vaille yksi. Ihan päätä huimaa tällainen meno. Menon vuoksi en ole kyllä saanut luettua kuin kymmenkunta sivua. Luen loppupäivän sitten.

Näin teemme.

Ja vaikka lupasin lähteä sukeltamaan rautamalmia täytyy minun perua puheeni. Se vain iski mieleeni kun puhuttiin rautamiiluista(vai mistä) ja sunnuntaina sain kuulla että tuossa lähimailla olisi kuulemma järven pohja rautamalmia pullollaan. Sen takia siellä ei voi pohjanuottaa vetää kunnolla.

Alan suunnitella viikonloppua uudestaan. Voi tulla aikamoinen pyörremyrsky mutta koetetaan pysyä ytimessä..