Hei

Minä olen nyt tehnyt töitä niska limassa jo kolme viikkoa. Vielä minä yhden viikon teen töitä. Sitten helpottaa himpun. 

Mitäpä tässä muuta. Olen ollut väsynyt koko toukokuun ajan. Toki onhan sitä pirteyttäkin ollut jotta olen jaksanut tehdä paljon töitä mutta näihin henkisen puolen virikkeisiin olen himpun väsynyt ollut. Lukenut kyllä olen mutta kirjoittaminen lähes nolla. Äsken kirjoitin ensimmäisen mailinkin varmaan kuukauteen? Nyt ensimmäinen vapaailta pitkään aikaan. JO neljältä päättyi työpäivä. Töitä toki vielä olisi mutta jätimme suosiolla huomiseen.. kevennettävä on. 

Onneksi on kevät ja kesä ja aurinkoenergia virtaa kehoissamme. Näin me ihmiset jaksetaan auringon myötä paljon paremmin ja enemmän. Hei muuten minulla on nyt uusi venekin jossa myös peräprutku. Vielä se on koeajamatta että saa nähdä uppoaako heti ensimmäiseen lutakkoon mihin sen laskemme.. Toivokaamme parasta.. mitä se sitten kullekin on..

Lossie julisti blogissaan saapuvansa lukaalilleni ja kalavesilleni ennen juhannusta joten jäämme jännityksellä odottamaan miten siinä käy. Ehkä laitan hänet koeajamaan uutta alustani.. Ei me hyvä kalamies pohjaan sitten. Tosin jätetään pieni varaus että Lossie onkin kalamiehistä mahtavin! Saakeli.. ei häntä voi järvellä ottaa mukaan. Jospa jäänkin toiseksi.. vaara on liian suuri vaikka miten pieni olisikin. Siitä saisin kuulla vielä vuosikymmentenkin kuluttua! Hän osoittaisi rysiemme virheelliset rakenteet, opettaisi ajamaan kustannustehokkaammin, neuvoisi paremmat kalapaikat kerran karttaa ja maisemaa vilkaistuaan  ym ym. SAAKELI! TÄNNE EI OLE TULEMISTA!

Nyt otan pienet levot.. 

 

Söin muuten kaksi torilta jäänyt savuahvenaa tänään. Voi miten olivat makoisia!