Muistan kun varpune tai joku jollekin puhui miten Meidän chatissa on chatkansan valioihmiset.. aattelin että hoh hoijaa, joka kansasta täytyy tuntua tuolle..

Nyt olen Sokkotreffit 2 huoneessa ja..
varpune oli oikeassa.
Voi jumalauta!
Onko Meidän Chat oikeasti niin erikoislaatuinen? Olen elämäni velkaa teille kaikille, ihanaa. Tää on jotain niin iljettävää.
Kiitos kaasis, varpune, losrandir, merle, nukkana, ninjatrt, ichi, numero, riggz, rhonda.. ja loput unohtuneet. mielestäni., oelnhuamnlassa.

hei hei. Pitäkää huolta!

Olen nyt ollut tuossa ehkä parikymmentä minuuttia.. syön vain leipää ja luen.
Tuohan on täyttä paskaa!
leikkaan palasen:
02:23:27 [JaguarLady37] hm
02:23:29 Amazoni liittyy keskusteluun.
02:23:29 [MoonDreamer] semmoset on enteet:D
02:23:38 [JaguarLady37] amazooni
02:23:48 [Amazoni] miksi tämä nyt katkoaa,,,,
02:23:48 [narttu29] kaapaa
02:23:58 [Fanboy] meni sit tarjous läpi.....
02:24:02 [--laura] jaa ja mulla ei siihen mitään sanomista ??!
02:24:24 [MoonDreamer] diih
02:24:31 [--laura] höhöhöh

Voi luoja minua siunaa tuollaiselta paskalta! oispa ees kaasis sanomassa :kakkapyllykorvaperse!