Palasin tänne, kirjoittamaan.
Jotain tuli lisätä. Harmillista kun tässä otsikkoa keksiessäni unohdin lisättävän asian.
Mikropitsa? Äh, ei se sitä ollut. Mitähän se oli?

Diana Ross ja The Supremes soi.

Ouuu baby.

Ainiin!
Piti ihan minuutti istua hiljaa ja pohtia asiaa.
Sitähän minä tulin kirjoittamaan että enpä tiistaina tiennyt.
Minulla olisi eilen tullut kolmen viikon juomaton putki täyteen. Mutta niin vain join tällä viikolla kolmet kännit. Ei suoranaisesti vituttaa, mutta sinällään vituttaa. Etoo. Oksettaa. Yäk. Tahtoisin olla kaasumaisen tervehenkinen nuori mies. Nyt olen vain albmainen juoppo lurjus. Joka vielä häpeää itseään. Hyh hyh. ps. tuossa ei-ihan-lähikaupassa on pirun nätti uusi kassatyttö. Ja se hymyilee. Ainakin minulle. Liekö se muille hymyilee. Säästelee minua varten. Harmi ettei se kauppa ole tänään auki. Huomenna on!  Jee! Sain päämäärän elämääni. Käyn paistattelemassa hänen hymyssään huomennakin. En osaa kuvailla häntä koska olen huono sellaisissa asioissa. Hänellä on punaiset hiukset. Oranssit? Voi olla jopa aito väri. Siinä ja siinä. Kasvot ovat, no, nätit. Ja hymy on, no, kaunis. Siellä kaupassa olisi kyllä mukavaa olla. Alice Deejay lauloi "Do you think you're better off alone." Typerää. Vittuilua.

Miksihän tuo taiteilijaisuuteensa hurahtanut kaasu- "pallihomo" -naama ei ole chatissa seuranani? Aivan yksin tässä pitää olla. Kenties menen pokeriforumia lukemaan. Olenpa tylsämielinen.