Kjäh kjäh, nyt on korkeat toiveet.
Menee vallan mainiosti - sekä spirituaalisesti että ruumiillisesti.

Nukuin 00-03.30, eli nyt olen nelisen tuntia valvonut. Katselin jakson Californicationia ja Family Guyta. Lisäksi lueskelin hiukan pokerifoorumeita ja katselin Youtubea. Olen myös kuntoillut jonkun verran. Se onkin hyvä harrastus näihin aamuyön yksinäisiin tunteihin. Jumpannut olen ahkerasti. Lähes hiki tullut pintaan.

Nyt on kaurapuuro hellalla. Ehkä voisi sanoa että kattilassa hellalla.

Korkeista toiveista, eli kuinka päihitin unirytmini epäsäännönmukaisuuden.
Aiemmin olen antanut unirytmini ja näennäisen väsymykseni masentaa minua, mutta perkele, nyt se on kertakaikkiaan loppu. Aivan kuin minua jokin uni, tai sen puute, voisi masentaa. Minä päihitän sen. Pelkkiä tekosyitä kaikki. Ihminen on voittamaton kun vain tahtoo olla.

Pikkuveljelle teen joululahjaa. Eli waretan hänelle kasan uusia leffoja. Niin vain joulu tekee minusta rikollisen. Jo on aikoihin eletty.

Puuroni.

Ja vielä lopuksi sananen kaikille: RÄHÄHÄ HÄÄÄ!