Pieni päivitys.

Mitään ei ole tapahtunut. Odottelen nähtävästi jotain tapahtuvaksi. Pokeria tekisi mieli pelata mutta pelejä ei oikein ole, ja nyt kun olisi niin olen väsynyt. Kuumuuskin latistaa. Kai minä vain pitelen taukoa ja sitten syksyllä yritän kunnolla tahkota kympin tai pari.

Eilen sain sentään 25km pyöräiltyä. Polviin vähän otti kun äidin pyörässä ei vaihteita ja joutui kovasti puskemaan hiekkateillä loiviin ylämäkiin ylisuurella vaihteella.

Hissun kissun etenee asia, elämä pääasiassa siis. Tänään ehkä pieni 2km lenkki. Voin ainakin valehdella itselleni sitten että olisin liikkunut.

Khan Warsia olen pelaillut. Vaikea on saada Numeroa kiinni. Hän on tainnut sangen kiihkeästi pelata ne ajat kun vielä pelasi. Sitten olen tyydytetty kun olen ohittanut hänet pisteissä. Seuraavaksi päämääräkseni otan TOTAL WORLD DOMINATIONin! 

 

Hiukan lueskelin Heidegger-kommentaaria tuossa. Ajattelin että näennäiessti jos edes tekisi jotain kehittävää. Voi minua. Olen tainnut luovuttaa jo kaiken suhteen.. vai onkohan se sittenkin vain tämä lämpö? Harmillista tämä ainakin itsesäälinen rypeily. Mutta semmoista se vain on. Alankohan salaa luovuttamaan. Toivottavasti en.

Ensi viikonlopuksi lupaa koviakin helteitä. Joko olen sisätiloissa 100% tai biitsillä 100%. Mieluusti oisin sisätiloissakin sillä biitsillä olo johtaa alkoholin suurkulutukseen mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Saatan joutua tutun muuttoavuksikin. Ainakin muutama viikko sitten hän vihjaili kuun lopulla muuttavansa. Se jääköön nähtäväksi.

Rahaahan tuo tekisi mieli. Ikävästi alkaa rahat käydä vähiin hiljalleen.