Sisäreidet olivat tänään jumissa. Piti ihan netistä tutkia venyttelytekniikka. Kyllähän minä sen tiesin mutta en vain muistanut. Nyt osaan taas. Hiihto lie teki tuon. Siksipä en tänään hiihtänyt vaan kävin uimassa. En muistanutkaan kuinka kokonaisvaltaisen uuvuttavaa tuo uiminen on. Toisaalta mikäpä liikunta ei olisi jos sitä vain tarpeeksi paljon ja riittävällä intensiteetillä suorittaa.

Pokerissa oli jo montun kaivuu taittumassa mutta tuli vielä ihan session loppuun KK vs AA ja AK vs AA (flopista K). Kummassakin kärsin minimitappiot koska olen ihan paskana enkä uskaltanut pelata lujaa. Hyvä näin tällä kertaa. On kyllä aikamoinen sontamyrsky ollut. Olisi saanut jatkua marraskuun merkeissä kun voittoa tuli päälläänkin seisten. Ja toinen käsi selän takana.

Sain luettua vuoden ensimmäisellä viikolla neljä kirjaa. Se oli hieno alku hienolle vuodelle. Tästäpä muistinkin sen mistä minun piti alunperin blogata. Idean sain viime yönä kun luin kirjaa Sistersin veljekset. Ainakin heistä se kertoo. Kello oli hiukan vaille yksitoista illalla ja minua väsytti tosi paljon mutta päätin siitä huolimatta vielä pari sivua lukea, vaikka seuraavan kappaleen alkuun. Sitten katsoin kelloa ja se oli taianomaisesti pompannut kahteentoista! Ihan käsittämätön aikahyppy oli se. Enpä muista milloin tuollaista olisi tapahtunut. Olen minä muitakin hyviä kirjoja lukenut mutta eipä ole aikoihin tullut tuollaista aikasiirtymää huomattua. Sistersin veljekset lahtaa possea villissä lännessä. Hyvä groove on. Leffaa odotellessa..