ktsoin jim varrey ja lolen lueknut kerouac elämkerta ja nyt pitää kirjotiaa tairna

Mitä nämä tääll täekevät. EN minä tiedä lainkaan. Päästäkää lpi. sivuitsen käsilläni ihmisiä ja yritän päästä lähemmäksi. Ketiä te olette? EN minä edes tiedä missä olen mutta yritän päästä lävitse lähemmäksi. TAhdon kosketta heitä. Tunnenkuinka ihmiset ovat inhimillisiä ja villejä, ja he tahtovat samaa mitä minäkin. Minä tahdon sitä mitä te; tahdon kosketta heitä. Keitä he ovat? EN minä teidä edelleenkään. Mennään viiran mukana.
Olen takahuoneessa. avaan oluen. "Ja sitten Mira käski mun painua vittuun." Mitäs helvettiä? Olut on hyvää ja ilmaista. Tämä on kai jok ubändi. Hei ootteko nähneet takkiaani? miten me ollaan täsä.s Minä tunnen olevani aivan pihalla vaikka he ovatkin ystäviäni ja ihmisiä. Tahdon jo ehkä pois, en minä jaksa tätä. Johanna näyttää höllyvät tissinsä. Taidan rakastua juur itäll hetkellä. e I hän välitä minusta, rokkistara on rokkistara. alan painia Jupen kanssa. VIttu! TISSIT!

Ääh vitun ihmiset, heittivät minut pihalle. Päätä särkee. Verta takahiuksissa. Vaetlten kohti tulevaisuutta. Grilliltä antavat viimeise tmakkarat ilmaiseksi. kello kai jo lähenee neljää- viittä. En minä tiedä. Sattuu, huojuttaa. Tulisipa joku ja pelastaisi.

Hei Hieno Herra, päästä minut pakoon ja kotiin ja lämpimään kohtuun. Itken jopa.

Aah, saatana miten päätä särkee! Vitun kusiset keltaiset patjat! Ymmärrän mikä on tarinan kulku, vaikk aen mitään muistakan. vihaan näitä paskaläpiä. putkassa taas. OLE JO VITTU HILJAA! saatanan kyrpä paukuttaa tuota vitun ovea koko ajan.

Tunnin päästä olen taas pihalla. Missähän toinen kenkäni on? Itkettää. Ei ole mitään. Kävelen kotiin. Alle 10km.

HAHAHAA! Olen voittamaton! Joku vitun ääliö on tiputtanut 20e kadulle! HAHahaa1 Ostin lavan kaljaa. Olen juonut 4kpl. Noushumala tuntuu viettelevältä. Juon itseni unhoitukseen. Kadun että joskus melkein tunsin pahaa oloa ja morkkista. Nyt TIEDÄN olevan maailman keisari, ja jumalattomuuden kruunaamaton tuntija. Viisas mies. Viina, tuo viljeltyjen miesten viisausjuoma. Juon lisää. En tunne enkä koe, ja silti kaikki on aseteltu jalkojeni juureen. Mennään kohti, eikä väistetä vaikka saisimme pähiimme. ikuisesti!