Töitä tulee paiskottua nykyään paljon.

Nyt tosin vapaalla olen eikä tässä nyt pariin-kolmeen päivään sen kummemmin hommia olekaan.. Kuitenkin! Välistä tulee töitä paiskottua.. 

Istuskelen tässä kämpillä enkä oikein tiedä mitä tehdä. Todella huonosti sain unta viime yönä enkä pää-asiassa sen vuoksi jaksa lähteä Joensuuhun vaikka kutsu olisi voimassa. Vielä yksi junakin lähtisi ja olisihan tuossa pihassa oma autokin jolla ajella. Ei vaan saa aikaiseksi.

Paistettuja muikkuja söin äsken. Oli todella herkullisia. Voita, suolaa ja hiukan tilliä. Toimii! 

Olen hiukan rauhaton. Ei osaa rauhoittua lukemaankaan. Ainakaan vielä. Kyllä minä kohta käyn lukemaan jotain. En muista mitä kirjoja otin mukaan. Eilen kirjastossa kävin ja lainailin kaikenlaista kivaa. Historiaa, filosofiaa ja hiukan öö.. sosiaalipolitiikkaa? Jotain sellaista. Pari romaaniakin. Fransiscus Assi..ssilaisen.. öö.. elämästä. En kyllä nyt osaa päässäni muodostaa hänen sukunimeään mitenkään.

Rauhattomuuden pääsyy on lemmen pauloissa riutuminen. Olin jo pari viikkoa ihan normielämässä kiinni mutta eilen jotenkin taas heilahti asiat päälaelleen. En minä tiedä. Vähän löysässä hirressä tässä roikutaan. Odotellaan että miten käy. Tällä hetkellä täysi epätietoisuus asioista. Ei auta itku markkinoilla. Minä elän epätietoisena ja odottelen. Hyvää kannattaa odottaa. Jos käy toisin niin hyväksytään sekin. Ei tässä ole kiire "eteenpäin". Firma puksuttaa hyvin. Kalaa nousee ja kauppa käy. Siitä hiukan etenemisen tuntua elämään jos muuten onkin täysi pysähdys. 

Semmoista. 

Nyt hiukan katselen netistä järvien karttoja. Pitäisi keksiä missä ahvenet voisivat talvisaikaan olla..