Meinasin aloittaa puhumiseni synneistä syvimmästä eli tylsyydestä. Lähes on tylsä tunnelma nyt. Olisi ehkä kuitenkin väärin sanoa että tylsää olisi. On vaan hyvin kova polte lähteä tuonne ulkoelämään vaikka vähän päissään pyörimään. Kiellän kuitenkin lähdön itseltäni ja nyt tuntuu tämä sisällä istuskelu niin kovin hidastahtiselle. Kun nyt hiukan istuksin rauhallisesti iltaa niin huomenna voin pelata pokeria muutaman tunnin. Krapulassa siitä ei tulisi mitään. Niin, kyllähän minä selvinpäinkin voisin lähteä ulos!.. Aivan varmasti voisin.

Suihkussakin pitäisi käydä jos tahtoisi ulos. 

Lenkillä toki voisi käydä mutta en minä enää viitsi. Olen jo pyöräillyt ja kävellytkin yhden päivän tarpeet.

Piti tehdä blogitus juomisesta. Mietin sitä viime yönä. En harmikseni enää muista mitä mietin. Blogitus kuitenkin olisi käsitellyt juopumusta, sen syitä ja tarkoitusperiä. Eli kuinka olen täysin tyytyväinen ja iloinen ollessani kotona lueskelemassa ja vaikka Avernumia pelaamassa. En minä yleensä edes koe mitään viehtymystä ulkomaailman elämää kohtaan. Kuitenkin elämä on koettavaksi ja elettäväksi ja ymmärrän ettei elämä ole kovin moniulotteista jos vain istun sisällä paskoissani. Siksi pitää juoda ja innostaa itseään kohtaamaan hölmö maailma.

Nyt tuli halu lähteä. Taidan käydä suihkussa.