Nyt ollaan huipulla. Kunto on kova, pokeri sujuu ja fiiliskin katossa. Pyydellään katsomaan jalkapalloa, ja kenties nautiskelemaan olut tai pari, jopa korillinen. En saattane lähteä. Kai. Pitäisi olla selvinpäin.

Ai miksi? No koska meinasin pelata pokeria. Mennyt ihan uskomattoman hyvin. Kuukauden 10 ensimmäistä tuntia meni hiukan tappiollisesti, mutta nyt 3 seuraavaa tuntia on rollikäyrä noussut kuin kuuraketti. 40h tulokseen yritän päästä. 13h jo alla, enää 27h jäljellä. Ensi kuussa sitten yrittää rikkoa pitkästä aikaa 50h raja. Se on tainnut tapahtua viimeksi joulukuussa 2007. Hehe, laiska olen.

Tänään aloittelin taas filosofian opiskelua. Lueskelin hiukan Brentanon intentionaalisuusteorioista. Joku ryökäle oli pari kirjaa kirjastosta napannut, pitänee varata ne tässä parin viikon päästä.

Uimassakin kävin. Pitkästä aikaa uin yli 2km(toinen kerta useampaan vuoteen kun laskin matkan). Olisiko tullut jotain 2,2km yhteensä. Vielä olisi enemmänkin jaksanut, mutta eiköhän tuokin saane huomisen minäni hiukan jäykäksi. Huomenna välipäivä ja perjantaina käydä sitten kunnolla riuhtaisemassa viikonlopuksi.

Kämppis(se ulukomualainen) sanoi että minä olen aina "happy". En siis onneton. En nyt varsinaisesti happykaan, mutta sellainen, tyytyväinen. Contemplated? Ehkä se on aika totta. Joskus toki krapulassa morkkista tai sellaista, mutta liekö minä silloinkaan varsinaisesti onneton olen. Mukavaa olla leppoisa heppu.


Nyt teen jotain muuta ettei tule liian pitkä pläjäys sitä mitä tein tänään.